Na 10. godišnjicu Tesla u 45 zemalja sveta: Skokom od 100% za dve godine postala globalni brend

   
Čitanje: oko 3 min.
  • 1

Ko se ovih dana obreo u Berlinu, imao je utisak da je zakoračio u pravu budućnost, i to onu koju smo nekada mogli da vidimo samo u naučnofantastičnim filmovima! U ovom gradu održava se jubilarni 100.  IFA , najveći Sajam potrošačke elektronike u svetu, gde svoje proizvode, ideje i inovacije predstavljaju giganti svetskog tržišta, a rame uz rame s njima je srpski brend Tesla, kompanije Comtrade Distribution.

Kada smo se prošli put sreli u Berlinu 2022. godine sa predsednikom kompanije Comtrade Veselinom Jevrosimovićem rekao nam je da je Tesla brend koji je odavno prevazišao tržište regiona. Danas, dve godine kasnije, na 10. godinu postojanja ovog čuvenog domaćeg brenda, Tesla je na najvećem svetskom sajmu prepoznat kao lider u inovacijama.

U razgovoru za Telegraf Biznis, Jevrosimović otkriva kakve su sve promene stale u dve godine, između dva sajma, ali i kako Tesla odgovara na tehnološki svet koji se brzo menja.

  • Drugi put brend Tesla učestvuje na IFA u Berlinu. Obično se kaže za one koji izlažu ovde da su u društvu najboljih. Šta je urađeno u prethodne dve godine?

- Ovo je jubilarni sajam i za samu IFA, 100. po redu, a mi obeležavamo i 10 godina postojanja Tesle. Za dve godine smo zaista mnogo toga uradili, imamo izuzetno veliki štand i veoma veliku posećenost. Gužva je svakodnevna, od samog jutra, čak sam se i ja iznenadio koliko je interesovanje za naš brend Tesla.

Tesla je ujedno i jedini brend sa prostora Zapadnog Balkana koji izlaže na IFA

Izbacili smo više od 350 novih proizvoda, imamo dve fabrike u Kini koje svakodnevno rade samo za nas - da sprovedu u delo rešenja dizajn tima iz Beograda. Imamo evropske stručnjake koji se nalaze u proizvodnim pogonima i koji su zaduženi samo za kontrolu kvaliteta.

Nije ni slučajno što je Tesla prepoznata kao veoma kvalitetan brend, jer to i jeste cilj naše kompanije. Kvalitet nam je na prvom mestu, a uz to i izuzetno atraktivna i konkurentna cena proizvoda.

Veselin Jevrosimović Veselin Jevrosimović; Foto: Marko Jovanović
  • Tesla predstavlja najnovije modele frižidera, televizora, veš-mašina... Koliko je teško ići u korak sa inovacijama u vremenu koje se konstantno menja?

To je izuzetno teško. Tehnološki napredak je izuzetno brz u svakom segmentu, pa tako i u ovom. Da mi je neko rekao pre 15 godina da će IT kompanije da se bave proizvodnjom kućnih aparata i uređaja, ne bih mu verovao.

Danas ne postoji kućni aparat koji nema barem jedan čip u sebi. S obzirom na tako brze procese i promene, mi nastojimo da budemo u korak sa svim trendovima, jer pored fenomenalnog dizajna i premium kvaliteta, bitna je i funkcionalnost proizvoda.

Svi naši uređaji su pametni i to jeste napredak i veliko ostvarenje na kojem smo radili zadnje dve godine.

  • Na prethodnom IFA sajmu ste rekli da vam je cilj da brend Tesla ,,zabode zastavicu" u skoro svakoj zemlji na planeti. Koliko ste uspeli u tome u prethodne dve godine?

- Pre dve godine smo bili prisutni u 20 zemalja, danas, dve godine kasnije, ima nas u 45 zemalja. Cilj nam je da za 5 godina budemo prisutni u svakoj zemlji na planeti.

Veselin Jevrosimović Foto: Marko Jovanović
  • Šta očekujete od brenda Tesla u narednih 10 godina?

- S obzirom na to da niko nije očekivao pre 10 godina da će proizvodi biti na ovom nivou, verujem da ni mi danas ne možemo znati šta da očekujemo, ali, verujte mi, dosta toga će se promeniti. Za 10 godina, svi ovi najsavremeniji uređaji, u koje su ugrađeni najsavremeniji tehnološki trendovi, biće zastareli. Mi smo u tehnološkom ciklusu na svega 5 posto, možete da zamislite šta će biti za 10 godina. Već sada živimo u budućnosti, za koju nismo mogli da predvidimo da će se desiti tako brzo, tako da ćemo za 10 godina definitivno živeti u dalekoj budućnosti.

Brend Tesla izlaže u hali 22 na štandu 204 do 10. septembra.

(Telegraf Biznis)

Video: Tesla na IFA u Berlinu

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>