• 0
 ≫ 

Vreme čitanja: oko 2 min.

Vesić: Ove nedelje formiraću radnu grupu koja će nadzirati rad katastra

D. J.
 ≫ 

Vreme čitanja: oko 2 min.

Vesić je ocenio da 60 do 70 odsto svih primedbi građana koje dobija se odnose na rad katastra i navodi da u ovom trenutku ima više od 1.000 predstavki građana koji se žale na rad katastra.

  • 0
Goran Vesić potpisivanje granta u Vladi Foto: Nikola Anđić

Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić izjavio je danas da će tokom ove nedelje formirati radnu grupu za sprovođenje nadzora nad radom katastra, odnosno Republičkog geodetskog zavoda (RGZ), ocenjujući da je u interesu svih građana da ova institucija, kao i sve druge, bude potpuno transparenta.

- Ta radna grupa će uzeti u obzir sve predstavke građana, uzeće u obzir izveštaje državne revizije, koje postoje na sajtu državne revizije u poslednjih nekoliko godina. Kada radna grupa bude završila svoj rad, o tome ću obavestiti vladu i obavestiću javnost i tada ću saopštiti javnosti šta ću predložiti vladi da se preduzme, kako bi i građani koji postupaju pred katastrom bili jednaki kao pred drugim državnim organima - rekao je Vesić odgovarajući na pitanje novinara šta planira da preduzme po pitanju katastra, budući da je i sam imao primedbe na rad te institucije.

Vesić je to izjavio nakon obilaska radova na izgradnji autoputa Beograd-Zrenjanin-Novi Sad i naveo da mu je drago što pojedinci u katastru misle da su najbolji radnici, ali je istakao da nije uveren i da građani to isto misle.

Poručio je da svako ko podnese neki zahtev katastru, čak i kad on nije opravdan, ima pravo da zna šta se sa tim zahtevom dešava i dodao da ako već predsednik države i premijer odgovaraju građanima, onda to treba da rade i direktori različitih institucija, pa i RGZ-a.

- Ja sam kao ministar u čijem se resoru nalazi i sam Republički geodetski zavod pitao, zašto direktori u Republičkom geodetskom zavodu ne primaju građane, onako kao što ih prima i predsednik Republike i premijer i ministri i svi drugi državni službenici? Zaista mislim da je pravo svakog građanina da zna šta se dešava sa njegovim predmetom, da bude obavešten i da bude upoznat. Takođe ne moraju svi građani da to rade preko stručnih lica, preko advokata, odnosno ne moraju da plaćaju usluge advokatima da bi saznali šta se radi, šta se dešava sa njihovim predmetom pred državnom upravom - rekao je Vesić.

Ocenio je da 60 do 70 odsto svih primedbi građana koje dobija se odnose na rad katastra i navodi da u ovom trenutku ima više od 1.000 predstavki građana koji se žale na rad katastra.

- Mislim da je svaka institucija dužna da obavesti onoga ko je podneo bilo kakav zahtev šta se dešava sa time zahtevom, da li je ispravan ili nije, da ga reši ili odbije, kako je u skladu sa zakonom -zaključio je Vesić.

(Telegraf.rs/Tanjug)

Video: Cene goriva biće manje za tri dinara

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>