• 1

Vreme čitanja: oko 3 min.

Boris i Dejan digitalizovali najpopularniji suvenir na svetu: Revolucija krenula iz Čačka, širi se na ceo svet

M. P.

Vreme čitanja: oko 3 min.

Trenutno se aplikacija koristi u 20 zemalja

  • 1
Dejan i Boris, Fridge App Foto: Rina

Danas u vreme digitalnog doba, kada sve ide ubrzanim tempom, kada postoje štampane i virtuelne kuće, možda niste ni pomislil da onaj turistički magnetić koji krasi naše frižidere, takođe može biti digitalizovan.

Inovativni Čačani napravili su posebnu aplikaciju za koju je čuo veći deo sveta, a 20 zemalja ima ozbiljna interesovanja, tako da virtuelni frižider može bit pun, ali ne hrane. Boris Popratnjak je idejni tvorac ove aplikacije koja poprima ozbiljne razmere interesovanja brojnih zemelja sveta.

- Ideja se rodila još 2018. godine, kada sam bio sa porodicom na letovanju, kupovali smo magnetiće za naše prijetelje i razmišljao sam kako bi bilo dobro da poklonim mojim dragim prijateljima i ljudima koji ne žive fizički blizu mene u mom gradu, već na drugim kontinnetima. Razmišljajući, došao sam na ideju, jedino, a ko bi taj proizvod digitalozovao, spakovao aplikaciju i to smo sporoveli u delo sa svojim timom - rekao je za RINU Boris Popratnjak, Fridge Magnets app Čačak.

Upravo tako je digitalizovan najpopularniji i najprodavaniji turistički suvenir na svetu, a ta fenomenalna aplikacija krenula je iz Čačka.

- Radi se o tome da smo kroz digitalizaciju najprodavanijeg suvenira rešili sve probleme i izazove, da kažemo koje je imao fizički magnet. Digitalizoani magnet možete kupiti bilo gde u svetu i poslati ga bilo kome u sadašnjem trenutku što je bilo nemoguće ranije za one fizičke magnete - priča Dejan Glavonjić, Fridge Magnets app Čačak.

On je naglasio da bi se poslao magnet, osoba koja želi da naruči magnet i da nekom pošalje, mora biti fizički na toj lokaciji.

- Dakle, bitno je da onaj ko naručuje magnet bude na toj lokaciji da bi aplikacija locirala i tada se pokažu koji su magneti u opticaju I tada se ni sa tog mesta mogu slati. Mora biti autentično, izgubio bi se smisao naručivanja turistčkih magnetića, a da niste na toj destinaciji, odnosno lokaciji - pojasnio je Dejan.

Više od 20 zemalja je ozbiljno zainteresovano za ovu aplikaciju i za saradnju.

- Krenuklo je da se brzo širi, mi to ne možemo kontrolisati, ni zaustaviti, samo vidimo u admin panelu u kojim zemljama je skinuta aplikacija i kako se širi. Pored magneta koji naručite možete videti detalje o tom mestu. Recimo, u toku trajanja nekog festival u određenom gradu, magnetic aktuelan samo u danima dok traje neki događaj, bilo da je jedan, dva, tri ili pet dana i svi koji su u tim danima tu mogu skinuti taj magnet i pohaviti se prijateljima ili im poslati, naravno i ukrasiti svoj virtuelni frižider - kaže Dejan.

Ovi inovatori učetsvovali su na najvećem tehnološkom samitu u Srbiji gde su došli do finala.

- Prilikom našeg učešća na veb samitu, došli smo do finala, visoko smo kotirani, sledi nam sada u novembru učešće na najvećem tehnološkom samitu na svetu , koje se održava u Portugaliji u Lisabonu gde će biti više od 70.000 učesnika - zaključili su ovi inovatori iz Čačka

Tim koji radi na ovoj aplikaciji je sastavljen od petoro ljudi, to su Boris Popratnjak, Dejan Glavonjić, Dejan Radonjić i Dejan Radovanović iz Čačka i Andrea Mladin iz Novog Sada.

(Telegraf Biznis/RINA)

Video: Na 10. godišnjicu brend Tesla u 45 zemalja sveta

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>