• 0

Vreme čitanja: oko 3 min.

Heineken i Liga šampiona: Vaša mogućnost za potencijalni profit

A. V.

Vreme čitanja: oko 3 min.

Sigurno ste primetili da je prestižni brend Heineken jedan od sponzora Lige šampiona. Heineken beleži izvanredne poslovne rezultate širom sveta, uključujući i našu zemlju

  • 0
Heineken Foto: Shutterstock

Njihovo pivo je postalo sinonim za slavlje i društvena okupljanja, zbog čega mnogi ljubitelji sporta ne mogu da zamisle meč svog omiljenog fudbalskog tima bez flaše ili limenke ovog piva. Plasman Crvene zvezde na prestižno evropsko takmičenje dodatno može pojačati prihode Heinekena u Srbiji, te da uz limenku Heineken piva, s nestrpljenjem očekujemo ishod prve utakmice Crveno-belih u Ligi šampiona koja se igra u četvrtak.

Finansijske, kao i brojne druge koristi od učešća na prestižnom evropskom takmičenju imaju i fudbalski klubovi i brendovi, a možda i Vi možete ostvariti potencijalne prihode uz pomoć svog omiljenog piva Heineken. Saznajte više u nastavku teksta!

Tržišna dominacija kompanije Heineken

Industrija piva u Srbiji ima trovekovnu tradiciju, a pivo predstavlja jedno od najpopularnijih pića. Ova tri proizvođača drže više od 90 procenata srpskog tržišta piva. Kompanija Heineken Srbija je do sada uložila više od 220 miliona evra u Srbiji, a prošle godine kompanija je ostvarila poslovne prihode u iznosu od 15,4 milijarde dinara i neto dobitak od 1,3 milijarde dinara. Trendovi u ishrani savremenog doba i rastuća svest o očuvanju zdravlja dovode do povećanja potražnje za zdravijim proizvodima, što može uzrokovati pad potražnje za pivom. Posledično, pivske kompanije značajno ulažu u marketinške kampanje koje imaju za cilj da dodatno povećaju tržišni udeo. Najaktivnija je kompanija Heineken Srbija koja ima dve trećine udela u TV oglašavanju ove klase proizvoda.

Globalno, kompanija Heineken beleži značajne poslovne rezultate. Marketinške kampanje koje su Heineken pivo učinile neizostavnim na slavljima i društvenim okupljanjima svakako su doprinele ovom uspehu. Dobar marketinški potez svakako je i sponzorstvo najprestižnijeg evropskog takmičenja, a posebno je zanimljiva činjenica da finale Lige šampiona prati oko 3 milijarde ljudi svake sezone. Zahvaljujući tome, kompanija uživa brojne finansijske i nefinansijske koristi, kao što su povećana vidljivost i vrednost brenda, rast prihoda i cena akcija.

Kao što možete da vidite sami, Heineken pravi dobre poslovne poteze i zadržava tržišnu dominaciju. Zašto ne biste pokušali da iskoristite ovu situaciju i trgujete cenom akcija Heineken-a. Prijavljivanjem na KapitalRS, dobićete besplatan vodič o tome kako da trgujete cenama akcija i pristup 100% BESPLATNOM demo alatu za trgovinu. Registrujte se odmah i dobićete BESPLATAN vodič za trgovanje!

Prijavite se!

Plasman Crveno-belih na prestizno evropsko takmičenje

Navijači Crvene zvezde s nestrpljenjem su čekali kraj utakmice protiv Bode Glimta, a njihova radost je bila neizmerna kada su saznali rezultat: Crvena zvezda je po četvrti put u poslednjih osam godina i 30. put u svojoj istoriji obezbedila mesto u Ligi šampiona. Ovaj plasman donosi ne samo emotivno zadovoljstvo igračima i navijačima, već i značajne finansijske koristi.

Prema informacijama FootballMeetsData, osnovna suma koju klubovi dobijaju za učešće u Ligi šampiona iznosi 18,62 miliona evra. Crvena zvezda će odigrati osam utakmica, pri čemu svaka pobeda donosi 2,1 milion evra, a nerešen rezultat 700.000 evra. Ako Zvezda uspe da se plasira u plej-of i dostigne 24. mesto, njen prihod može dostići najmanje 35,47 miliona evra, uz dodatnih 10 miliona evra mogućeg prihoda. Ukupno, potencijalni prihod Crvene zvezde od ovogodišnjeg nastupa mogao bi da premaši 40 miliona evra. Crveno-beli će svoj put ka tituli Lige šampiona započeti 19. septembra na Marakani protiv Benfike.

Kao što ste mogli da vidite, koristi od najprestižnijeg evropskog takmičenja imaju i klubovi i brendovi. Zato sutra dok budete pratili Zvezdinu utakmicu uz limenku Heineken piva, setite se da indirektno utičete na cenu akcija ovog zlatnog napitka. Da li mislite da možete imati koristi od ulaganja u brendove poput Heineken-a, koji podržavaju Ligu šampiona? Saznajte više preuzimanjem naše BESPLATNE e-knjige. Preuzmite je ovde!

Ovaj tekst je pripremljen i odobren od strane investicionog savetnika, Svetislava Milutinovića, zaposlenog u Kapital RS Inc. a.d. Beograd, Severni bulevar 6, investicionog društva pod nadzorom Komisije za hartije od vrednosti Republike Srbije, broj dozvole: 5/0-02-672/18-16.

(Telegraf.rs/PR)

Video: Cene goriva biće manje za tri dinara

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>