Vreme čitanja: oko 1 min.
Devedesetih je svako imao ovu igračku, onda su samo nestale, a sada će konačno dobiti svoju prodavnicu!
Vreme čitanja: oko 1 min.
Nostalgija je ono što i danas asocira na ovu igračku
Igračka u obliku jajeta koja sadrži virtuelnog ljubimca bila je jedan od najvećih hitova devedesetih.
Nekoliko pokušaja da se brend ponovo aktivira tokom godina izgleda da su sada isplatili za vlasnika Bandai Namka.
Globalna prodaja se više nego udvostručila između 2022. i 2023. godine, a Tamagotchi je otvorio prvu prodavnicu u Velikoj Britaniji - što nije učinio ni kada je 1996. godine bio najpopularnija igračka.
Za razliku od 1996. godine, sada na tržištu postoji mnogo drugih virtuelnih ljubimaca piše Bi-Bi-Si.
Na primer, Bitzee, koji proizvodi Hatchimals, koristi fleksibilni ekran koji reaguje na dodir i nagib.
Takođe, Punirunes ima popularnu funkciju koja omogućava da stavite prst unutar igračke i „pomazite“ virtuelnog ljubimca na ekranu.
Tu su i Digimon virtuelni ljubimci, još jedan povratak iz 1990-ih, iako su i oni u vlasništvu Bandai Namco i prvobitno su dizajnirani kao Tamagotchi za dečake.
Iako su u to vreme postojale razlike u polovima, Jadeja kaže da sada ne izgleda da postoji stvarna razlika u tome ko kupuje igračke.
Za obožavaoce Tamagotchija nostalgija igra veliku ulogu.
(Telegraf Biznis)
Video: Gumene dečije igračke pune buđi
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.