Aleksandar Milić, Yettel Bank: Vreme je da se bankarstvo ponovo menja

A. V.
A. V.    
Čitanje: oko 3 min.
  • 0

Verujem da sada već svi uveliko znaju da je budućnost banaka u digitalizaciji. Da li je to razlog zašto je Yettel Bank tu, šta donosi nova banka?

Zapravo, Yettel Bank nije nova banka, već novi bankarski brend sa dugom i lepom istorijom. Telenor banka je bila prva digitalna i mobilna banka u regionu, ljudi su je zaista zavoleli zbog korisničkog iskustva i inovacija. Ipak, prošlo je 10 godina, a očekivanja korisnika i svet generalno se dosta promenio.

Bilo je vreme za novi brend – unapređen, modernizovan i ponovo drugačiji od ostalih na tržištu. Odlučili smo da ponovo menjamo bankarstvo, jer znamo da korisnicima treba nešto drugačije i bolje. Industrija nam je takva da je zaista potrebno da sve bude jednostavno, jasno, transparentno, direktno, iskreno, fer i digitalno, jer klijenti to žele i očekuju. To se odnosi i na pristup, i na iskustvo, i na ponudu, i na komunikaciju. Bez uvijanja, komplikovanih bankarskih fraza i izraza, skrivenih troškova. Bankarstvo baš kakvo i treba da bude.

Čini mi se da je svima dosta tradicionalnog pristupa, gubljenja vremena po ekspoziturama i šalterima. Ima dosta lepih stvari u životu na koje treba trošiti vreme, a ne na banke. Zato smo mi tu, da vam oduzmemo što manje vremena i ostavimo vam ga za neke lepše stvari u životu svakog od vas.

Već neko vreme su prisutne vaše malo drugačije reklame nego što smo navikli od bankarskog sektora. Jedan duhoviti, a moram da primetim i dosta smeliji pristup. Da li je to deo novog brenda?

Mi nismo kao druge banke, niti ćemo ikada biti. To nije samo priča, da ne kažem – to nije samo reklama.

Ceo pristup jednostavnosti i iskrenosti dokazujemo kroz našu ponudu, koja zaista donosi najbolju vrednost našim korisnicima. Tako je i nastao FIKS kredit za refinansiranje, da pomogne ljudima da isprave greške iz prošlosti i reše svoje nepovoljne kredite sa zaista fer ponudom. Jedina smo banka na tržištu sa NKS=EKS, bez skrivenih i dodatnih troškova, gde je kamata zaista fiksna, gde u krajnjem slučaju ljudi ni ne moraju da razlikuju šta je NKS, a šta EKS, jer je kod nas samo jedna rata i samo jedna kamata. Ljudi dobiju baš ono što im zaista i kažemo – "što u izlogu, to i u radnji".

Još jedan dokaz je Yettel Bank štednja sa jednom od najboljih kamata za dinarsku štednju po viđenju. Želimo reći da nema potrebe da se novac čuva po kućama ili tekućim računima, pa ni u evrima za duplo manje kamate, kada postoji opcija da svakog meseca iznos raste uz bonus kamatu 4%, a novac je uvek dostupan. Zar to nije fer bankarstvo?

Kao digitalnoj banci, naš glavni kontakt i najčešće mesto susreta sa klijentima ipak jeste naša nova mobilna aplikacija. Preuzelo je oko 240.000 korisnika, a više od 11.000 ljudi je ostavilo recenzije na prodavnicama App Store i Google Play. Ocena je 4.6, što nas svrstava u najbolje bankarske aplikacije, regionalno. Pozivam sve da istraže aplikaciju i saznaju koje sve brojne prednosti donosi Yettel Bank, jer znam da nas nećete tako lako napustiti.

Yettel Foto: Promo/ Yettel

Imate podršku jedne od najsnažnijih telekomunikacionih kompanija u Srbiji. Odakle taj jedinstveni spoj?

Jako nam znači podrška Yettela, baš zbog te snage i jedinstvenosti kakva se ne može iskopirati na tržištu. Ne kažu uzalud da u svakoj porodici mora biti bar jedna osoba koja najbolje ume sa parama. Zato je tu digitalna banka.

Možda nekome deluje da telekomunikacije i bankarstvo nemaju previše zajedničkih tačaka, ali se zajedno zaista dopunjujemo u životu korisnika – prilikom kupovine telefona ili televizora, uživanja tokom putovanja, bezbednosti na internetu ili mogućnosti obavljanja svakodnevnih bankarskih poslova svuda. Spoj usluga stvarno zajedno prave poseban paket.

Trenutno nudimo dodatnih 5000 RSD popusta na kupovinu uređaja iz Yettel ponude uz otvaranje Bank MAX tekućeg računa koji je besplatan za sve one koji prebace deo zarade. Međutim, planiramo mnogo više. Želimo da brišemo granice, zajedničkim snagama obogatimo ponude korisnicima i napravimo im pravi svet posebnih pogodnosti.

(Telegraf.rs/PR)

Video: Anketa Black Friday

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>