"Pogledajte kako izgleda sendvič na reklami, a šta sam ja dobila": Zbog ovoga je lanac brze hrane u problemu

   
Čitanje: oko 2 min.
  • 0

Amerikance je poprilično razbesnila ogromna razlika između sendviča koje Subway reklamira i onoga što dobiju kada taj isti obrok naruče, zbog čega je Njujorčanka Ana Tolinson podnela tužbu.

Predmet spora je sendvič naziva "Steak & Cheese", koji Subway na fotografijama reklamira, a Tolinson procenjuje da sadrži najmanje 200 posto više mesa nego što ga potrošačima servira, i to za iznos od 6.99 dolara, koliko ga je platila.

Da bi dokazala svoje tvrdnje, Tolinson je sporni sendvič kupljen u avgustu ove godine u njujorškom Subwayu fotografisala, a potom prikupila i fotografije i video materijale koje su o istom sendviču na društvenim mrežama poslednjih meseci objavljivali drugi razočarani američki potrošači, ljuti zbog činjenice da iz sendviča na fotografiji gotovo ispadaju sitni komadići mesa, dok ga je u stvarnosti između dve šnite peciva jedva bilo moguće pronaći.

@user2424436316635 A proposed class-action lawsuit claims Subway is shorting its customers, saying the chain uses ads that show sandwiches loaded with more meat than it actually delivers. #TODAYShow ♬ original sound - ka ti

Tolinson tuži Subway zbog obmanjivanja potrošača i lažnog oglašavanja, tvrdi da sendvič na slikama ima barem dvostruko više mesa nego u stvarnosti, a kao dokaz nudi fotografiju sendviča s reklame i onog koji je njoj bio serviran.

Dodatno, Tolinson se poziva na brojne druge nezadovoljne potrošače koji mesecima na društvenim mrežama objavljuju materijale o ovom sendviču, svi redom zgroženi količinom mesa koju su u njemu dobili, podsećajući pritom kako ovo nije prvi put da Subway lažno reklamira izgled hrane koju prodaje.

Jedan od jednako spornih sendviča je i "Cheesy Garlic Steak sendvič", koji uživo izgleda mnogo mršavije i siromašnije nego na reklamama.

- Način na koji Subway reklamira sendviče je nepošten i finansijski štetan za potrošače, jer dobijaju proizvod koji je sadržajno siromašniji od onoga kako je reklamirano. Ta praksa je posebno zabrinjavajuća sada, u vreme inflacije, kada većina porodica s nižim primanjima jedva ima dovoljno novca za preživljavanje, a Subway ih pogrešno navodi da kod njih kupe robu koju inače nikad ne bi kupili - stoji u tužbi.

Navodi se i kako Subway predstavlja nepoštenu konkurenciju svim ostalim restoranima koji pošteno i istinito reklamiraju svoje usluge, prenosi Jutarnji.hr.

(Telegaf Biznis)

Video: Vučić na otvaranju deonice Moravskog koridora: "Ovo je najbolji put u Srbiji, pišemo istoriju"

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Teme

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>