Kompanija Booking.com najavila reorganizaciju poslovanja: Šta to znači za zaposlene ali i za korisnike?
Platforma za rezervaciju smeštaja Booking.com najavila je reorganizaciju poslovanja, signalizirajući da bi moglo da dođe do gašenja radnih mesta.
Analiza poslovanja tek je počela i još nije donesena konkretna odluka, objavila je u elektronskoj poruci kompanija, članica grupe Booking Holdings.
- Posredi je težak, ali nužan proaktivan korak koji bi trebao da garantuje agilnost Booking.com-a u vrlo konkurentnom sektoru i inovacije usmerene na korisnike - stoji u saopštenju.
Na kraju prošle godine Booking Holdings zapošljavao je oko 23.600 ljudi, prema godišnjem izveštaju grupe koje ne sadrži odvojene podatke za Booking.com.
U petak grupa je u podnesku američkom Komisija za pahartije od vrednosti i berzu (SEC) napisala da će navesti više pojedinosti o vremenskom okviru reorganizacije i o njenom verovatnom utiecaju na zaposlene i na finansije "u primerenom trenutku".
- Verujemo da će ta nastojanja poboljšati efikasnost operativnih troškova, podići na viši nivo organizacijsku agilnost i osloboditi resurse za ulaganje u dodatno poboljšanje naše ponude putnicima i partnerima - stoji u podnesku.
Booking Holdings dodao je i da će u sklopu reorganizacije modernizovati procese i sisteme kao i optimizovati nabavku.
Analiza obuhvaća samo Booking.com, ne i druge brendove, poput Pricelinea, Agode, Kayaka i OpenTablea, istaknuo je glasnogovornik kompanije.
Krajem oktobra Booking Holdings je izvestio da su mu ukupni operativni troškovi u trećem tromesečju bili veći za 14,3 odsto nego lani, dosegnuvši 4,8 milijardi dolara.
Ukupni prihod porastao je za devet odsto, na 7,99 milijardi dolara. Broj noćenja uvećan je za 8,1 odsto, na 299 miliona. Rast prihoda pratio je u stopu bruto vrednost rezervacija koje su dosegnule 43,4 milijarde dolara.
Neto dobit zadržala se na prošlogodišnjemnivou i iznosila je 2,5 milijardi dolara.
Potražnja u Evropi i brojnim azijskim zemljama za putovanjima u inostranstvo bila je stabilna i nadoknadila je slabije rezultate u segmentu domaćih putovanja u SAD-u i Kini zbog slabije lične potrošnje u uslovima makroekonomskih teškoća, naveli su, a prenosi Slobodna Dalmacija.
(Telegraf Biznis)
Video: Nebojša Matić o optimizaciji rada: Važan je dogovor, treba pustiti ljude da na miru rade svoj posao
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.