Tri decenije poslovanja Beohemije

A. V.
A. V.    
Čitanje: oko 2 min.
  • 0

Kompanija Beohemija, proizvođač deterdženata i proizvoda kućne hemije, koja posluje u okviru češkog holdinga CE Industries, ove godine obeležava - tri decenije poslovanja! O razvoju kompanije tokom 30 godina govori Roman Kratohvil (Kratochvil), Managing Partner CE industries i CEO Beohemija.

-Trideset godina Beohemije nije samo jubilej, to je i priča o istrajnosti, poverenju i stalnom razvoju. Kao deo holdinga CE Industries, Beohemija je važan regionalni igrač u FMCG industriji, prepoznatljiv po kvalitetu proizvoda i posvećenosti potrošačima. Iza nas su brojni izazovi koji su nas učinili jačima. Naš uspeh ne bi bio moguć bez podrške potrošača, distributera i dobavljača sa kojima negujemo partnerske odnose. Jubilej je prilika i da postavimo temelje za još uspešniju budućnost i da ekskluzivno prikažemo našu himnu, jer ono što mislimo i u srcima nosimo. Poruka koju hoćemo da pošaljemo je da Beohemija nije firma, to je familija - kaže Roman Kratohvil.

Beohemija jedan od stubova holdinga CE Industries i primer uspešnog kombinovanja tradicije, inovacija i namere da se odgovori na potrebe savremenog tržišta, kaže Kratohvil.

-Sposobnost Beohemije da se prilagodi različitim tržištima i da se kontinuirano razvija, ključna je za uspeh naše grupacije na Balkanu i u centralnoj Evropi. Beohemija je posvećena inovacijama i održivom razvoju, što ne bi bilo moguće bez vizije Jaroslava Strnada, vlasnika CE Industries, čija je filozofija usmerena na dugoročnu održivost i globalnu konkurentnost kompanija unutar grupacije - kaže Kratohvil.

Kompanija trenutno svoje proizvode izvozi na tržišta 20 zemalja, a na 12 tržišta ima organizovanu distribuciju. U planu je proširenje poslovanja na tržišta u Mađarskoj, Bugarskoj i Švajcarskoj, a fokus će i dalje biti na inovacijama, održivosti i optimizaciji proizvodnih procesa.

Kratohvil Srbiju vidi kao važnu bazu za širenje na nova tržišta i Beograd smatra centrom ekonomskih i političkih inicijativa za ceo region.

-Srbija je međunarodno prepoznata kao država Zapadnog Balkana koja ima poseban značaj za saradnju i dalji napredak regiona. Mnoge inicijative koje su važne za region kreirane su upravo u Beogradu - kaže on i dodaje da će održivi razvoj ostati u centru strategije njihovog poslovanja.

-Usmereni smo na upotrebu sirovina održivog porekla, reciklabilnu ambalažu i tehnologije koje štede energiju i predano radimo na razvoju inovativnih proizvoda - rekao je Roman Kratohvil.

Beohemija Foto: Promo

Kompanija Beohemija aktivno učestvuje u društveno odgovornim kampanjama i podržava lokalne zajednice kroz projekte koje realizuje u saradnji sa organizacijama civilnog društva. Osim kontinuiranih donacija ugroženim kategorijama društva u vidu proizvoda iz asortimana Beohemije, doniraju se i novčana sredstva od kupovine svakog prodatog Duel tečnog deterdženta. Donacije su podrška samohranim majkama Srbije i osnaženju univerzitetskog obrazovanja najuspešnijih studentkinja Bosne i Hercegovine.

(Telegraf.rs/PR)

Video: Otvoren prvi Inovacioni forum Srbija - Švajcarska

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>