Na lokalu osvanula molba za goste koja je mnoge začudila: "To je tužno..."
Restoran "Am Ankerplatz" u Bizingu (Šlezvig-Holštajn) privukao je pažnju neuobičajenim natpisom.
Na tabli ispred restorana piše:
- Molimo budite ljubazni prema našem osoblju! Konobare je još uvek teže pronaći nego goste.
Vlasnica Melani Hajn objasnila je za portal kreiszeitung.de da je nepristojno ponašanje prema osoblju postalo sve učestalije. Natpisom je želela da pošalje jasnu poruku, ali bez ličnog prozivanja. Reakcije gostiju bile su uglavnom pozitivne, a mnogi su molbu shvatili sa dozom humora.
Podrška na Fejsbuku
Natpis je izazvao i brojne pozitivne komentare na Fejsbuku. Članovi jedne grupe za turiste u Bizingu izrazili su razumevanje i podršku. Mnogi su istakli važnost poštovanja prema ljudima koji rade u uslužnim delatnostima.
"Tužno je što to uopšte mora da se napiše, jer se većina gostiju ponaša vrlo nepravedno prema osoblju. To dobro poznajem, posebno od onih koji se žale na sve jer nemaju ništa bolje da rade", napisala je jedna korisnica.
Akcija je ocenjena kao važna i vredna podrške. Komentari poput "Čovečnost ne bi smela da postane nepoznat pojam" odražavaju opšte mišljenje.
(Telegraf Biznis/Fenix)
Video: Vučić na otvaranju deonice Moravskog koridora: "Ovo je najbolji put u Srbiji, pišemo istoriju"
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.