Od pene s ukusom do "Prijatelja": Kako su kreme za kafu postale industrija vredna 5 milijardi dolara

   
Čitanje: oko 2 min.
  • 0

Šetajući kroz prodavnicu, sigurno ćete primetiti sve veći broj različitih kremaza kafu, čiji asortiman sada uključuje mnoštvo ukusa koji gotovo pariraju slatkišima i gaziranim pićima. Dok su nekada najpopularniji ukusi bili lešnik i francuska vanila, danas su tu i neobični ukusi poput Snickers-a, kao i specijalni proizvodi inspirisani popularnim serijama poput Friends i The White Lotus.

Brendovi kao što su Coffee-mate (u vlasništvu Nestlé-a) i International Delight (u vlasništvu Danone-a) ubrzano šire svoju ponudu, delimično kako bi privukli mlađe generacije koje sve više prate #CoffeeTok na TikToku. Potražnja za kremama za kafu porasla je, a prodaja je dostigla 5 milijardi dolara u 2024. godini, uz rast od 14% u poslednje dve godine, piše istraživačka firma Circana.

Tokom pandemije, potrošači su želeli da dožive kafić iskustvo kod kuće, a ovaj trend je nastavljen i nakon nje. Olivia Sanchez, potpredsednica Danone-a za kremere u Severnoj Americi, naglašava kako je mlađa generacija inspirisana stvaranjem kafe kod kuće, kombinujući različite ukuse i formate.

Da bi zadovoljili ovu potražnju, Nestlé je otvorio fabriku od 675 miliona dolara u Arizoni. Pored toga, International Delight je postao pionir u stvaranju specijalnih ukusa inspirisanih TV serijama i filmovima, uključujući Elf, Friends i Bridgerton, a nedavno su lansirali i kremu inspirisanu popularnim Netflix show-om Love is Blind, sa ukusima venčanog torte i čokolade sa jagodom.

Nate Rosen, stručnjak za potrošačke proizvode, smatra da je tržište kreme za kafu "izludelo na najbolji mogući način" i pohvaljuje marketing brendova, koji koriste licencirane proizvode da bi stvorili vezu sa potrošačima. Kremere sa temama iz popularnih serija vidi kao briljantnu strategiju koja im omogućava da postanu prepoznatljivi u moru sličnih proizvoda.

Novi trendovi u industriji kremova uključuju i kreme u formi pene. International Delight i Nestlé sada nude pene za kafu u različitim ukusima, dok je Nestlé čak uložio u TV reklamu tokom Super Bowl-a da promoviše svoj novi Coffee-mate hladni krem. Ovi proizvodi su postali popularni jer omogućavaju korisnicima da stvore kafić iskustvo kod kuće po nižoj ceni nego što bi platili u kafiću.

Na kraju, ove inovacije su još jedan način da se kafić iskustvo učini dostupnim svima, bez potrebe za velikim ulaganjima u opremu ili visoke troškove kafe u radnji, prenosi CNN.

(Telegraf Biznis)

Video: Lučić: Telekom će imati manje troškove za sportske sadržaje,dolazak PPF važan za SRB

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>