
Endru Tejt u seriji Adolescencija: Zgrnuo 350 miliona dolara na muškoj dominaciji - robijaš i idol tinejdžera!
Endru Tejt, bivši kik-bokser i kontroverzni onlajn preduzetnik, ponovo je u centru pažnje nakon što je pomenut u popularnoj Netfliks seriji 'Adolescencija'.
Tejt, koji sebe naziva 'Kraljem muškaraca', stekao je ogromnu popularnost među mladima širom sveta, ali i brojne kritike zbog svojih radikalnih stavova.
Od kik-boksa do digitalnog carstva
Endru Tejt je svoju karijeru započeo kao profesionalni kik-bokser i osvojio nekoliko svetskih titula. Međutim, globalnu slavu stekao je kroz svoje aktivnosti na društvenim mrežama, gde je promovisao filozofiju 'muške dominacije' i finansijskog uspeha.
Njegova kompanija 'Hastlers juniverziti' privukla je desetine hiljada članova, koji plaćaju mesečne pretplate kako bi učili o preduzetništvu, investiranju i 'pobedi u životu'.

Kontroverze i zabrane
Tejtovi stavovi o ženama, muško-ženskim odnosima i društvenim normama izazvali su oštre kritike. Više puta je optuživan za mizoginiju i govor mržnje, što je rezultiralo njegovim trajnim uklanjanjem sa platformi kao što su Jutjub (YouTube), TikTok i Instagram. Takođe je bio uhapšen u Rumuniji pod optužbama za trgovinu ljudima, ali su slučajevi i dalje u toku.
Finansijski uspeh i uticaj
I pored kontroverzi, Tejt zarađuje milione dolara mesečno. Njegova onlajn akademija, zajedno sa sponzorstvima, kripto-investicijama i luksuznim automobilima, donosi mu procenjeno bogatstvo od preko 350 miliona dolara. Na društvenim mrežama, pre zabrane, imao je preko 10 miliona pratilaca.

Tejt u seriji 'Adolescencija'
Njegovo ime pominje se u popularnoj Netfliks seriji 'Adolescencija', što dodatno potvrđuje njegov uticaj na mlađe generacije. Dok jedni smatraju da inspiriše mlade muškarce da postanu finansijski nezavisni, drugi ga vide kao opasnog radikala koji širi toksične ideje.
Endru Tejt ostaje jedna od najpolarizovanijih figura današnjice. Njegov poslovni model, način komunikacije i uticaj na mlade izazivaju žestoke rasprave. Bez obzira na to da li se slažete sa njegovim stavovima ili ne, činjenica je da njegov brend nastavlja da raste, a njegovo ime se neprestano pojavljuje u medijima i popularnoj kulturi.
(Telegraf Biznis)
Video: Koliko je bojkot velikih trgovinskih lanaca bio uspešan?!
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.