AikBank – Novo ime i dobro poznato poverenje

Iza novog vizuelnog identiteta i imena najveće domaće banke - AikBank, stoji priča o kontinuitetu uspešnog poslovanja, poverenju i strateškom opredeljenju ka rastu.
Zato promena koja se desila, na dan pripajanja sa Eurobank Direktnom, nije samo estetska, već odražava akvizicije i modernizaciju kroz koju je Banka prošla, pokazujući spremnost da raste i razvija se u skladu sa vremenom i potrebama klijenata.
Novi AikBank vizuelni identitet, umesto dosadašnje zelene boje kombinuje tamno plavu koja simbolizuje poverenje i sigurnost i dinamična svetlo plavu koja dodatno ističe digitalnu komponentu i savremeni pristup bankarskim uslugama. Identitet je, umesto dosadašnjih karika, obogaćen i novim simbolom (wayfinder), koji je savremena verzija navigatora i simbol posvećenosti da se klijentima omogući lakše snalaženje u svetu finansija, stavljajući ih u fokus prilikom daljih unapređenja i kreiranja proizvoda i usluga.
AikBank je nakon strateških promena, kroz jednu od najvećih poslovnih mreža u Srbiji od 150 filijala i 550 bankomata u čak 54 grada, postala još dostupnija i bliža klijentima koji žele lični kontakt sa svojim bankarom. Kako sve veći broj klijenata želi da svoje bankarske poslove obavi u vreme kada njima najviše odgovara i na klik, AikBank im na raspolaganje stavlja savremena, sigurna i jednostavna mBanking i eBanking rešenja koja su dostupna 24/7, uz nameru da i one koji ih do sada nisu koristili u velikoj meri, edukuje kako da najbolje iskoriste prednosti novih tehnologija.
I kako najnovija AikBank kampanja poručuje, prikazujući aktere na jedan svež i neočekivan način, u običnim i posebnim životnim situacijama: tu smo da vas slušamo, podržavamo, zajedno rastemo i menjamo se - jer vas razumemo.
Više informacija pronađite na linku.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Veliko interesovanje građana za turističke vaučere koje daje Pošta Srbije
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.