
"Da li se čujemo?": Moćne priče žena koje pomeraju granice biznisa i dizajna
Konferencija Bazaar at Work okupila je žene koje oblikuju savremenu poslovnu i kulturnu scenu
U elegantnom ambijentu Bioskopa Balkan, u samom srcu Beograda, održana je prva "BAZAAR AT WORK", konferencija u organizaciji magazina Harper’s BAZAAR Srbija.
Na panelu koji je nosio naziv "Da li se čujemo?", zajedno sa književnicom Inom Poljak i osnivačicom kraft piva Kabinet Kosarom Dangić, govorila je Dana Karanović, menadžerka za razvoj novih proizvoda u kompaniji JTI, fokusirajući se na pozicioniranje brenda Ploom, uređaja za zagrevanje duvana namenjenog odraslim korisnicima nikotinskih proizvoda.

Ona je objasnila da brend koji ne može da koristi sve kanale komunikacije živi i raste kroz čitavu filozofiju koju predstavlja, što čini njegov proces izgradnje kompleksnijim i sporijim:
-Za nas u JTI, ograničenja su često podsticaj za inovativna i kreativna rešenja u okviru postojeće regulative, jer nas sužene opcije motivišu i inspirišu da razmišljamo kreativnije i sa fokusom na dugoročne ciljeve.
Kao potvrdu takvog pristupa, navela je i priznanje za poslovnu inovaciju godine, koje je Ploom nedavno dobio, zahvaljujući načinu na koji objedinjuje jednostavnost korišćenja, moderan ergonomski dizajn i tehnološka rešenja kao što je patentirana japanska HeatFlow tehnologija, koja pokazuje smanjenje nivoa štetnih supstanci do 95% u poređenju sa pušenjem cigareta.*
Filozofija brenda Ploom zasniva se na ideji da savremeni, punoletni korisnici ne traže proizvod, već jedinstveno i lično iskustvo, osmišljeno tako da odgovara njihovom ukusu, stilu i načinu života. Moto Truly Unique jeste temelj komunikacione strategije ovog brenda, koja kombinuje visoke standarde u kvalitetu, preciznosti i inovaciji sa snažnim fokusom na odnos sa odraslim konzumentima duvanskih proizvoda.

Kako je navela, emotivna povezanost sa potrošačima je najvažniji aspekt u izgradnji svakog savremenog brenda. U slučaju brenda Ploom, kompanija JTI pažljivo gradi odnos sa svojom zajednicom kroz personalizovanu komunikaciju, obeležavanje važnih datuma i simbolične znakove pažnje, čime se brend strateški pozicionira kao dosledan, pažljiv i relevantan u očima punoletnih korisnika nikotinskih proizvoda.
Na pitanje koliko je dizajn proizvoda važan element neverbalne komunikacije, Karanović odgovara da dizajn komunicira estetiku, prenosi identitet, vrednosti, te ambiciju brenda, posebno u vremenu kada su poruke sve kraće, a pažnja potrošača ograničena. Upravo iz tog razloga, za JTI dizajn ima važnu stratešku ulogu u razvoju brenda.
-Dizajn je prvi, a vrlo često i najvažniji kontakt između brenda i potrošača. Upravo kroz dizajn ljudi donose prvi utisak, a često podsvesno i sud o proizvodu. Mi u JTI smo vrlo svesni važnosti dizajna i ponosni što je Ploom za kratko vreme postao prepoznatljiv po sofisticiranom i jedinstvenom dizajnu - rekla je Dana i dodala da se takav pristup ogleda i kroz saradnje sa istaknutim imenima savremenog dizajna, među kojima je i svetski poznati umetnik Ora Ito, koji je dizajnirao limitiranu seriju uređaja Red by Ora Ito.

Tokom konferencije pod nazivom "Konekcije žena sa vizijom", razgovaralo se i o temama kao što su žensko preduzetništvo, multitasking, ispunjavanje očekivanja, lično brendiranje i položaj žena u savremenom društvu. Smešten u zgradi bioskopa koji predstavlja svedočanstvo kulturnog, urbanog i arhitektonskog razvoja Beograda, događaj je okupio žene koje oblikuju savremenu poslovnu, modnu i kreativnu scenu.
Tokom pet pažljivo osmišljenih panela, govornice iz sveta biznisa, mode, psihologije i komunikacija podelile su znanja, dileme i uvide na svakodnevne izazove, uloge i doprinos koji žene imaju u društvu. Među učesnicama su bile Marija Tarlać, Jelena Ivanović, Ana Mirković, Marija Hadžović, kao i mnoge druge žene čije vizije, iskustva i stavovi ostavljaju snažan trag, kako u njihovim poslovima, tako i u društvu u celini.
*ovo se odnosi na smanjenje nivoa emisije 9 štetnih sastojaka koji se nalazi u dimu cigarete, a čije smanjenje preporučuje Svetska zdravstvena organizacija.
VAŽNO: OVO NE ZNAČI DA JE UPOTREBA DUVANSKIH PATRONA BEZBEDNA ILI DA ELIMINIŠE RIZIK ZA ZDRAVLJE ILI ZAVISNOST POVEZANU SA UPOTREBOM DUVANA. NIJEDAN DUVANSKI PROIZVOD NIJE BEZBEDAN. SAMO ZA PUNOLETNE.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Kraj pakla na granici: Ovako izgleda prelazak iz Bugarske u Grčku po novim pravilima
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.