Dan zelene nabavke u Coca-Cola HBC Srbija: Partnerstvo sa dobavljačima na putu ka ugljeničnoj neutralnosti

A. V.
A. V.    
Čitanje: oko 2 min.
  • 0

Kompanija Coca-Cola HBC Srbija organizovala je Dan zelene nabavke, koji je okupio oko 40 partnera i dobavljača iz različitih oblasti, s ciljem da zajedno razmotre prilike za unapređenje održivosti u poslovanju i snažniji upliv zelene agende u celokupnom lancu vrednosti.

Na događaju, koji kompanija organizuje po četvrti put zaredom, učestvovali su dobavljači iz različitih sfera nabavke – proizvodne opreme, ambalaže i ambalažnih pakovanja, nabavke sirovina i logistike, sa idejom razmene iskustava i dobrih praksi koje doprinose zelenijem poslovanju.

Teme ovogodišnjeg Dana zelene nabavke bile su smanjenje indirektnih emisija ugljen-dioksida (Scope 3), koje čine više od 90 odsto ukupnih emisija, zatim odgovorno upravljanje vodnim resursima i otpadom, reciklaža, kao i primena veštačke inteligencije u pronalaženju zelenih rešenja za održiviji biznis.

Coca-cola HBC Srbija Foto: Promo/ Coca-Cola HBC Srbija

Kao podsticaj za dalji razvoj održivih rešenja i partnerstvo sa kompanijom Coca-Cola HBC Srbija, dodeljene su zahvalnice kompanijama ITN Group, Moto Plast i Messer.

Govoreći o značaju događaja i kontinuiranom radu sa dobavljačima, Boško Šarac, menadžer nabavke u kompaniji Coca-Cola HBC Srbija, istakao je važnost razmene znanja i zajedničkog delovanja:

-Naš cilj je, sa jedne strane, da edukujemo dobavljače o globalnim inicijativama, kao i onima koje se lokalno razvijaju kroz naše operacije, a sa druge strane, da čujemo i podelimo dobre prakse koje su i oni u radu sa nama već implementirali. Naši dobavljači su snažno motivisani da zajedno unapređujemo održiva rešenja – odziv i posećenost iz godine u godinu to potvrđuju. Svest o važnosti održivosti se menja, a svi mi, kao pojedinci i profesionalci, sve više prepoznajemo potrebu da damo svoj doprinos, naročito u okviru kompanije Coca-Cola HBC koja je na globalnom nivou prepoznata kao lider u održivosti u svojoj industriji - rekao je Šarac.

Jedan od primera je kompanija Messer Tehnogas, koja je u saradnji sa Coca-Cola HBC Srbija uvela EcoVap sistem, jedinstveno rešenje koje koristi energiju iz ugljen-dioksida za hlađenje rashladne vode. Time se štedi energija, rasterećuju postojeći sistemi hlađenja i postiže značajno smanjenje emisija.

Coca-cola HBC Srbija Foto: Promo/ Coca-Cola HBC Srbija

-EcoVap je primer kako sinergija znanja i posvećenosti može da rezultira rešenjem koje donosi istovremeno energetske i ekološke benefite. U partnerstvu sa Coca-Cola HBC, uspeli smo da postavimo standard koji može poslužiti kao primer i drugima u industriji - istakao je Goran Žunić, iz kompanije Messer Tehnogas.

Primer dugoročne saradnje je i kompanija Moto Plast, partner Coca-Cola HBC Srbija već tri decenije, koja aktivno ulaže u razvoj održivijih ambalažnih rešenja.

-Naš put sa Coca-Cola HBC traje već 30 godina i tokom tog vremena zajedno smo radili na razvoju, kako tržišnom, tako i u pogledu implementacije zelenih tehnologija. Fokusirani smo na inovacije u pakovanju i upotrebi recikliranih materijala - rekla je Darijana Milošević iz kompanije Moto Plast.

Coca-Cola HBC Srbija ostaje posvećena daljem unapređenju održivosti u svim segmentima poslovanja, a Dan zelene nabavke još jednom potvrđuje koliko je važno kontinuirano raditi i ulagati u partnerstva koja grade temelje za zeleniju i odgovorniju budućnost.

(Telegraf.rs/PR)

Video: Nikolić: Ubuduće će transakcija biti merena sekundama, naknade će biti znatno povoljnije

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>