Od klasičnih pumpi do modernih pit stopova: Benzinske stanice nove generacije

A. V.
A. V.    
Čitanje: oko 3 min.
  • 0

Pre više od jednog veka, prva benzinska stanica bila je tek stub sa brodskom pumpom iz koje se ručno upumpavao benzin u rezervoar. Danas, benzinske stanice su transformisane u multifunkcionalne objekte koji zadovoljavaju potrebe i najzahtevnijih potrošača – bilo da je reč o gorivu, brzoj i kvalitetnoj hrani, predahu tokom puta ili tehnološki unapređenoj usluzi.

Više od točenja

Dopuna rezervoara odavno više nije jedina asocijacija na benzinske stanice. Razvoj tzv. non-fuel segmenta – dodatne ponude proizvoda i usluga – postao je jedan od ključnih pokretača modernizacije. Danas, savremeni vozači očekuju mnogo više: brzu uslugu, udobnost, raznovrsnost, tehnološke inovacije i kvalitetnu gastronomsku ponudu.

Upravo zato, NIS kao najveći proizvođač i distributer naftnih derivata u Srbiji ulaže značajne resurse u transformaciju svojih benzinskih stanica u moderne pit stopove. Njihove NIS Petrol i Gasprom stanice više nisu samo mesta za točenje goriva, već tačke odmora, uživanja i praktične kupovine. Drive Cafe, najveći lanac Coffee Shop-ova u Srbiji, postali su sinonim za pauzu uz kvalitetnu kafu, sveže pecivo, sendviče, burgere, ceđene sokove i poslastice.

NIS Foto: Promo/ Milica Jovanović/za NIS

U korak sa savremenim tempom

Usluge poput Drive.Go aplikacije, koja omogućava beskontaktno plaćanje goriva direktno na točionom mestu, sve više dobijaju na značaju. Kupci mogu da izbegnu čekanje u redovima i štede dragoceno vreme. Tu su i samouslužne kase unutar objekata, kao i mogućnost bezgotovinskog plaćanja svim vrstama platnih kartica, čime se dodatno olakšava proces kupovine.

Modernizacija prostora – funkcionalnost i estetika

U skladu sa potrebama potrošača, NIS je započeo sveobuhvatnu modernizaciju svojih objekata, fokusirajući se ne samo na vizuelni identitet, već i na optimizaciju prodajnog prostora. Pilot projekat započet na stanicama "Nais", "Avalski put" i "Mali Požarevac" obuhvatio je reorganizaciju enterijera, uvođenje nove opreme, zamenu polica i pultova, proširenje asortimana i postavljanje dodatnih kafe aparata.

-Povećani broj potrošača zahtevao je da prilagodimo format stanica. Redizajnirane zone oko kasa sada nude proširen asortiman i bolju preglednost proizvoda, što se direktno odrazilo na bržu fluktuaciju potrošača kroz najprometnije zone shop-a, rast prodaje kao i veće zadovoljstvo korisnika. Poseban akcenat stavljen je na stanicama duž autoputeva, gde su izgrađene zatvorene bašte za odmor, klimatizovane tokom cele godine. Time se stvara ambijent pogodan za duže zadržavanje, uz vrhunski espreso i topli obrok - objašnjava rukovodilac projekta Mašan Miličić, menadžer za razvoj novih proizvoda i usluga u maloprodajnoj mreži.

Širenje modernog koncepta

Nakon uspešnog početka, modernizovani koncept uveden je na ukupno 18 Gasprom stanica širom Srbije, uključujući "Zlatibor", "Žarkovo", "Novi Beograd", "Novi Sad", "Vrnjačku Banju", "Pančevo" i druge. U planu je proširenje istog modela i na NIS Petrol stanice, čime će širi krug potrošača biti u prilici da iskusi pogodnosti novog korisničkog pristupa.

-Modernizacija enterijera omogućila je ne samo bolju organizaciju prostora, već i povećanje broja transakcija, rast prometa i privlačenje novih potrošača. Očekujemo odlične rezultate tokom letnje sezone, s obzirom na to da se većina obnovljenih stanica nalazi na frekventnim pravcima - dodaje Mašan Miličić.

NIS Foto: Promo/ Milica Jovanović/za NIS

Moderne benzinske stanice kao uslužni centar

S obzirom na sve izraženiju potrebu za brzinom, efikasnošću i komforom, benzinske stanice budućnosti postaju mnogo više od klasičnih pumpi. One su savremeni centri usluge i ugostiteljstva, u kojima se spajaju tradicija i inovacija.

Kroz stalno praćenje potreba tržišta i osluškivanje potrošača, NIS je uspeo da postavi nove standarde u industriji. Njihova strategija jasno pokazuje da benzinske stanice ne prate samo razvoj automobila – one evoluiraju zajedno sa korisnicima, nudeći više, brže i bolje.

Pogled unapred – planovi za budućnost

U kompaniji NIS ističu da će i u narednom periodu fokus ostati na stalnom razvoju i unapređenju ponude na NIS Petrol i Gasprom benzinskim stanicama. Planira se proširenje izbora hrane i pića, kao i uvođenje dodatnih praktičnih usluga koje će putovanje učiniti još prijatnijim. Biće nastavljeno ulaganje u digitalna rešenja koja olakšavaju i ubrzavaju svakodnevne kupovine. Istovremeno, traga se za novim, efikasnijim načinima organizacije prodajnog prostora kako bi se dodatno povećao nivo udobnosti i zadovoljstva potrošača. Cilj je da svaka stanica postane mesto na koje se kupci rado vraćaju – zbog ponude, usluge i atmosfere.

(Telegraf.rs/PR)

Video: Evo koje su cene na jagnjadi i kako da izaberete najkvalitetnije prače mesa

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>