Od tradicionalnih stihova do modernog stila: IQOSxMATES je kolekcija koja spaja svetove

   
Čitanje: oko 2 min.
  • 0

Muzika i moda oduvek govore istim jezikom - jezikom emocija. Dok muzika oslikava emociju kroz zvuk, moda to čini kroz dizajn. Kada se te dve umetnosti spoje, nastaje snažan kulturni izraz koji prevazilazi generacijske granice.

Upravo taj spoj je temelj savremene reimaginacije tradicionalnih motiva. U korak s modernim trendovima, elementi naše muzičke i kulturne baštine dobili su novo ruho - prilagođeni su senzibilitetu današnje publike, ali sačuvani u suštini. Stari stihovi, novi ritmovi. Tradicionalni motivi, savremeni kroj. Rezultat je priča koja istovremeno poštuje prošlost i pripada sadašnjem trenutku.

Nakon uspešne saradnje sa tri muzička para, u okviru projekta IQOS Curious X predstavljena je jedinstvena dizajnerska kolekcija, kreirana u saradnji sa renomiranim dizajnerskima. Ova kolekcija inspirisana je stihovima tri moderne verzije tradicionalnih pesama, koje su muzički parovi obradili na moderan način.

Sva tri para - Angellina i Mapo Keys, Džordži i Neda Nikolić, kao i Iva Lorens i A.N.D.R - reinterpretirali su po jednu tradicionalnu pesmu na savremen način. Sa numerama "Čaje Šukarije", "Ajde Jano" i "Da zna zora", doneli su svež zvuk koji je pomerio granice domaće muzičke scene.

IQOS Curious X Foto: Ivan Miladinovic

Nakon uzbudljivog glasanja publike pobednici ovog muzičkog izazova su Angellina i Mapo Keys sa svojom upečatljivom verzijom pesme "Čaje Šukarije".

Reinterpretacija tradicije nastavila se kroz saradnju sa talentovanim dizajnerskim duom poznatim pod nazivom MATES, koji čine Marko Ilijev i Saša Stević.

Dvojac je kreirao je jedinstvenu IQOSxMATES kolekciju koja u osnovi sadrži stihove i motive modernih verzija tri tradicionalne pesme.

Tu su motivi kariranog stolnjaka iz kafane, uz čaše i flaše koje dočekuju zoru sa bekrijama što slave noć. Tu je razigrano kolo, simbol zajedništva i radosti, koje poziva na veselje i život bez zadrške. A tu je i ptica slobode, koja u svom perju nosi ornamente iz bogatog tradicionalnog nasleđa, leteći između prošlosti i savremenosti.

IQOS Fashion Week Foto: Vanja Karličić

Marko i Saša su prepoznatljivi po svom autentičnom izrazu - kombinaciji uličnog stila i tradicije - te se njihov rad savršeno uklapa u vrednosti IQOS-a, koji teži da spoji inovaciju i nasleđe u savremenom duhu.

Unikatni odevni predmeti i modni dodaci, bogati simbolima i stihovima, izazvali su veliko interesovanje publike.

IQOS Fashion Week Foto: Vanja Karličić

Fantastičan rezultat projekta IQOSxMATES je dostupan i u IQOS Buticima koji se nalaze u Beogradu i Nišu,  gde svi zainteresovani iz prve ruke mogu da dožive spoj muzike, tradicije i mode.

IQOS nije proizvod bez rizika, oslobađa nikotin koji izaziva zavisnost. Samo za punoletne.

(Telegraf Biznis/PR)

Video: Izveštaj o održivom poslovanju kompanija Coca-Cola HBC Srbija i Bambi za 2024. godinu

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>