
AMA Group: Zajedničko ime za budućnost koju gradimo ujedinjeni
Marketinške agencije McCann, DRV i AdVenture, zajedno s medijskim agencijama UM, Initiative, Media Jobs, kao i Media Pool, koje uspešno posluju na osam tržišta jugoistočne Evrope, udružuju snage u okviru AMA Group. Sve agencije zadržavaju svoj brend identitet, a ovo udruživanje omogućava bolju sinergiju agencija, integraciju timova, razmenu znanja, iskustava i dostupnost podacima i alatima. Zahvaljujući tome, klijenti će pod istim krovom, na jednom mestu, imati sve komunikacijske usluge potrebne za razvoj njihovog poslovanja.
-U AMA Group, strast je pokretač svega što radimo. Naša misija je da kroz kreativnost, znanje i integritet osnažimo brendove da rastu i ostvare rezultate, pružajući našim partnerima inovativna i efikasna rešenja kao odgovor na izazove savremenog tržišta. Naši ljudi su naša snaga. Više od 400 kreativaca, account menadžera, dizajnera, stratega, medija planera, analitičara, digitalaca i kopirajtera, svojim talentom, profesionalnošću i stručnošću stvara dodatne vrednosti za neke od najvećih svetskih, regionalnih i lokalnih brendova - Maja Antić, CEO AMA Group.
AMA Group posluje na tržištima Srbije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Slovenije, Crne Gore, Severne Makedonije, Albanije i Bugarske. U svom poslovanju razvija, neguje i odražava ključne vrednosti: snaga ljudi, agilnost u poslovanju, fokus na potrebe klijenata, poštovanje etičkih principa sa težnjom ka izvrsnosti, globalni pristup u radu sa klijentima u kombinaciji sa lokalnim znanjem i kreativnost vođenja strašću.
AMA Group je deo slovačkog Across Media Holdinga (AMH).
Posetite Ama Group veb sajt i Linkedin.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Vučić: Nije pitanje cene nafte, gas je otišao u nebesa
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.