
Srpski proizvodi oduševili Nemce: Zlatne medalje za Zlatiborac proizvode
U vremenu kad potrošači sve više tragaju za autentičnim ukusima i vrhunskim sastojcima, Zlatiborac postavlja standarde – kako u očuvanju tradicije, tako i u inovaciji. Na ovogodišnjem međunarodnom takmičenju "Ham and Sausage Quality Competition", koje organizuje renomirano Nemačko poljoprivredno društvo (DLG), kompanija Zlatiborac nedavno je osvojila čak 21 medalju za kvalitet svojih proizvoda – među njima 19 zlatnih, jednu srebrnu i jednu bronzanu.
Ova priznanja stižu u godini jubileja kada Zlatiborac obeležava 140 godina negovanja porodične tradicije sušenja i prerade mesa u Mačkatu, srpskoj prestonici pršute. Među nagrađenim proizvodima su prepoznatljive Zlatiborac mortadele, domaći i duvan čvarci, suva goveđa pršuta, što potvrđuje širok spektar vrhunskih delikatesa u portfoliju kompanije.

21 medalja za kvalitet
-Ovakva priznanja ne dolaze slučajno – ona su potvrda dugoročnog i planskog rada na svim nivoima poslovanja kompanije. U Zlatiborcu istovremeno smo modernizovali proizvodne kapacitete, uspostavili rigorozne interne kontrole kvaliteta i implementirali sistem razvoja proizvoda koji prati savremene prehrambene trendove, a pritom ne odstupa od naše autentičnosti i kvaliteta. To je ono što nas danas izdvaja na tržištu i što potrošači prepoznaju - ističe Nenad Petrov, direktor operativnog poslovanja u kompaniji Zlatiborac.
DLG medalje dodeljuju se samo proizvodima koji ispunjavaju najstrože kriterijume u pogledu ukusa, sastava i tehnološkog procesa proizvodnje. Nemačko poljoprivredno društvo osnovano je davne 1885. godine i danas predstavlja jednu od najvažnijih institucija za ocenjivanje kvaliteta prehrambenih proizvoda. Zlatiborac je prva kompanija iz Srbije koja je osvojila DLG medalju, i to prvi put još 2009. godine. Danas, sa 21 novom medaljom, potvrđuje da jedan srpski brend može da stoji rame uz rame sa najboljim evropskim proizvođačima.

Inovacije sa ukusom tradicije - nove Zlatiborac mortadele
DLG priznanja predstavljaju snažan podsticaj kompaniji za dalji razvoj proizvoda, koji prate savremene potrebe potrošača, a istovremeno čuvaju tradiciju i prepoznatljiv kvalitet. Jedan od strateških pravaca razvoja Zlatiborca upravo jeste kontinuirana inovacija. Kao rezultat tog rada, nedavno su lansirane mortadele u dva nova ukusa – sa biberom i sa pistaćima, koje donose svežinu u segmentu delikatesa.
-Neprestano analiziramo tržište i pratimo novitete u industriji, ali ono što je najvažnije, slušamo povratne informacije naših potrošača i na osnovu njih kontinuirano unapređujemo proizvode. Novi ukusi Zlatiborac mortadela oslonjeni su na tradicionalnu italijansku recepturu, ali su obogaćeni pažljivo odabranim sastojcima koji ih čine prepoznatljivim po ukusu i vrhunskom kvalitetu - objašnjava Petrov.
Vođen vrednostima koje traju generacijama, Zlatiborac nastavlja da raste i pomera granice, uz posvećenost besprekornom kvalitetu, proširenju asortimana i jačanju prisustva na međunarodnom tržištu. Kompanija planira strateške investicije koje će dodatno osigurati snabdevanje najkvalitetnijim sirovinama iz domaćih, pažljivo razvijanih izvora, a u cilju očuvanja autentičnog ukusa i dugoročne održivosti proizvodnje.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Ivanjac: Imamo tri žarišta afričke kuge svinja u Srbiji
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.