MOLIM? Kako je prevara koja važi za BLAM godine pretvorena u biznis? Pa, evo kako!

   
Čitanje: oko 1 min.
  • 0

U neobičnom spoju preljube, javnog poniženja i marketinga, čuveni brend piva Guinness lansirao je specijalnu ediciju posvećenu direktoru kompanije Astronomer, Endiju Bajronu, koji je nedavno dospeo u centar pažnje zbog afere sa koleginicom Kristin Kabot.

Prema pisanju američkih medija, Bajron je uhvaćen kako na koncertu grupe Coldplay u javnosti razmenjuje nežnosti sa Kabotovom, iako je u tom trenutku bio u vezi sa drugom ženom. Snimci i fotografije sa događaja ubrzo su se proširili društvenim mrežama, pretvarajući privatni skandal u viralnu senzaciju.

Ubrzo nakon toga, pivarski gigant Guinness prepoznao je potencijal za promociju i odlučio da plasira ograničenu seriju piva sa Bajronovim likom. Specijalna edicija dostupna je isključivo u baru Original Crazy Horse Saloon u Palm Bič Gardensu na Floridi, a interesovanje je, kako navode lokalni mediji, izuzetno - redovi za narudžbinu piva su dugi, a flaše se prodaju kao suveniri.

- Ovo je postalo više od piva - postalo je simbol skandala, ali i marketinškog genija - navodi izvor iz sveta oglašavanja.

Andy Byron Foto: Brian Prahl / SplashNews.com / Splash / Profimedia

I dok se javnost i dalje zabavlja na račun Endija Bajrona, čini se da je Guinness iz ove afere izvukao neočekivanu korist - dokazavši još jednom da su granice između biznisa, zabave i skandala sve tanje.

(Telegraf Biznis/Profimedia)

Video: Gala svadba sina Save Miloševića: Mlada blista u nestvarnoj venčanici

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>