
Sela u restoran na Hvaru, pa htela da naruči: Konobar izašao ispred, pa pokvario svima obrok priznanjem
Turistička sezona u Hrvatskoj ove godine obara sve statistike po dolascima i noćenjima, ali među putnicima - domaćim i stranim - raste nezadovoljstvo. Razlog nije gužva, već osećaj da visoke cene, koje neretko premašuju zapadnoevropske, ne prate adekvatan kvalitet usluge.
Jedan od najoštrijih primera stiže iz hotela na Hvaru, gde su gosti u hotelskom restoranu doživeli, kako kažu, "skupe, a hladne zalogaje". Čitateljka Slobodne Dalmacije opisuje da je sa porodicom sela za sto, proučila jelovnik i - naručila.
- Poručili smo hamburger, bejkon burger, čizburger i klab sendvič – navodi nezadovoljna gošća, dodajući da je konobar tek tada obavestio porodicu da su od čitavog jelovnika dostupni samo pica, ćevapi i Chef burger od 19,5 evra.
"Burgeri vam stižu hladni"
Porodica se, prema njenim rečima, odlučila za ćevape, dok su za susednim stolovima već počeli da se vraćaju tanjiri.
- Čovek pored nas upozorio nas je da su burgeri koji su njemu doneti - hladni - dodaje sagovornica.
Ništa bolje, kaže, nije prošao ni ostatak sale. Konobar se vratio nakon nekoliko minuta i priznao da „kuhinja ima problem“ te im je savetovao da otkažu narudžbinu ukoliko ne žele da čekaju unedogled.
Visoke cene bez visokog standarda
Gošća ističe da je problem daleko veći od jednog hladnog burgera:
– Plaćamo zapadnoevropske cene, ali dobijamo uslugu koja nimalo ne liči na ono što se u takvim destinacijama podrazumeva.
Primer s Hvara samo je poslednji u nizu pritužbi koje ukazuju na raskorak između paprenih cenovnika i tanjira koji stižu na stolove. Dok turistički radnici broje rekorde, gosti sve glasnije traže ono što bi trebalo da bude podrazumevano: da visoke cene prate visoki standardi usluge i kvaliteta hrane.
(Telegraf Biznis/ Slobodna Dalmacija)
Video: Ekipa Telegrafa obišla je jednu od glavnih pijaca u Atini
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.