
Obaveštenje Poreske uprave! OVA novina se tiče svih građana
Poreska uprava je u cilju unapređenja kvaliteta usluga i olakšavanja komunikacije sa korisnicima kontakt centra ove uprave uvela novu uslugu-zakazivanje poziva, objavila je Poreska uprava.
Ova usluga funkcioniše preko govornog automata i aktivira se u momentu povećanog obima poziva, odnosno kada sistem utvrdi da će vreme čekanja na javljanje agenta kontakt centra biti duže od šest minuta, navodi se u saopštenju i dodaje da će u ovoj situaciji govorni automat ponuditi poreskom obvezniku mogućnost zakazivanja poziva.
Nakon prijema zahteva, agenti kontakt centra će kontaktirati poreskog obveznika u najkraćem mogućem roku kako bi mu pružili potrebnu podršku i odgovorili na pitanja.
Ovaj sistem, kako se navodi, omogućava ravnomerniju raspodelu poziva i smanjuje vreme čekanja za korisnike
Preko kontakt centra poreski obveznici mogu telefonom ili putem elektronske pošte da dobiju informacije u vezi sa primenom poreskih propisa, o stanju na računima javnih prihoda, informacije o uslovima i načinu korišćenja elektronskih usluga Poreske uprave, kao i servisne informacije o radu uprave.
Usluge kontakt centra mogu se dobiti radnim danima od osam do 18 časova, a poreski obveznici centar mogu kontaktirati na brojeve telefona 011/6969-069 i 0700/700-007, kao i putem kontakt forme ''Postavite pitanje'' na internet prezentaciji Poreske uprave.
(Telegraf Biznis/Tanjug)
Video: Cena 350 dinara po kilogramu, dnevnica radnicima 5.000: Počela berba crvenog zlata
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.