Obaveštenje Poreske uprave! OVA novina se tiče svih građana

V. K.
V. K.    
Čitanje: oko 1 min.
  • 0

Poreska uprava je u cilju unapređenja kvaliteta usluga i olakšavanja komunikacije sa korisnicima kontakt centra ove uprave uvela novu uslugu-zakazivanje poziva, objavila je Poreska uprava.

Ova usluga funkcioniše preko govornog automata i aktivira se u momentu povećanog obima poziva, odnosno kada sistem utvrdi da će vreme čekanja na javljanje agenta kontakt centra biti duže od šest minuta, navodi se u saopštenju i dodaje da će u ovoj situaciji govorni automat ponuditi poreskom obvezniku mogućnost zakazivanja poziva.

Nakon prijema zahteva, agenti kontakt centra će kontaktirati poreskog obveznika u najkraćem mogućem roku kako bi mu pružili potrebnu podršku i odgovorili na pitanja.

Ovaj sistem, kako se navodi, omogućava ravnomerniju raspodelu poziva i smanjuje vreme čekanja za korisnike

Preko kontakt centra poreski obveznici mogu telefonom ili putem elektronske pošte da dobiju informacije u vezi sa primenom poreskih propisa, o stanju na računima javnih prihoda, informacije o uslovima i načinu korišćenja elektronskih usluga Poreske uprave, kao i servisne informacije o radu uprave.

Usluge kontakt centra mogu se dobiti radnim danima od osam do 18 časova, a poreski obveznici centar mogu kontaktirati na brojeve telefona 011/6969-069 i 0700/700-007, kao i putem kontakt forme ''Postavite pitanje'' na internet prezentaciji Poreske uprave.

(Telegraf Biznis/Tanjug)

Video: Cena 350 dinara po kilogramu, dnevnica radnicima 5.000: Počela berba crvenog zlata

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>