
"Jedite u pekari splačine": Vlasnik restorana BRUTALNO odgovara na svaku kritiku mušterija
Poznati restoran i picerija u hrvatskom Pirovcu već godinama je nezaobilazna adresa za ljubitelje pice, sveže ribe i mediteranskih specijaliteta. Međutim, jednako koliko se priča o hrani, priča se i o odgovorima vlasnika na negativne recenzije.
Na šibeničkoj rivijeri, tik uz pirovačku rivu, smešten je restoran i picerija koji je sa godinama postao simbol lokalne gastronomske ponude. Ali dok jedni dolaze zbog pice i ribe, drugi dolaze zbog odgovora vlasnika na Gugl recenzije.
Kako navode hrvatski mediji stvorila se prava mala zajednica ljudi koja redovno prati i deli njegove komentare, jer oni su daleko od uobičajenih izvinjenja.
Jedna od poslednjih recenzija stigla je od gošće Martine, koja je restoranu dala ocenu jedan i opisala neugodno iskustvo:
- Bila sam jako razočarana posetom ovom restoranu. Naručila sam lignje sa žara, a već pri prvom zalogaju osetila sam pesak između zuba. To ne samo da je pokvarilo ukus jela, nego je i potpuno uništilo doživljaj obroka. Očekujem da morska hrana bude dobro očišćena i pripremljena, što ovde očito nije bio slučaj. Osoblje je bilo pristojno, ali problem s hranom nisu rešili na zadovoljavajući način, samo rečima izvinjenja. Nažalost, ne nameravam se vratiti i ne mogu preporučiti ovaj restoran drugima. Takođe, iako nisam hranom bila zadovoljna, porcija je uredno naplaćena - napisala je.

Umesto tipičnog izvinjenja, vlasnik joj je odgovorio ovako:
- U stvari, znate šta, nemamo se mi kome pravdati. Bezobrazni ste i dvolični. Prvo vas je pitala devojak hoćemo li odmah druge da spemimo, vi kažete ‘ma ne, ne, sve u redu‘... E pa kad je u redu, onda eto vam. Trebale su i gore biti - piše u odgovoru restorana.
"Roditelji su vam preskočili vaspitanje"
Jedan stranac ostavio je recenziju u kojoj je opisao lošu uslugu i nepotrebno bacanje hrane:
- Razočaravajuća usluga. Pitao sam konobaricu za platu od morskih plodova, a da pritom nije spomenula veličinu. Za nju je bilo sasvim normalno da će mršav muškarac da pojede kilogram hrane. Nije tome pridala nikakvu pažnju. Naravno, pola je ostalo, a nije nas ni pitala želimo li da ponesemo ostatak, već ga je samo pokupila i bacila u smeće. Potpuno nepotrebno bacanje hrane. Jako sam razočaran, a ovakvo ponašanje samo pokazuje da smo im turisti koje treba opljačkati. Sramota - piše.
Odgovor vlasnika bio je brutalan:
- Malo ste se zbunili i u startu lažete... Roditelji su vam preskočili vaspitanje, to je prvo. Konobara mi nemamo, već konobarice... Ribu niste jeli jer je ni nemamo na meniju ovaj mesec, a kad su nam ostali gosti pokazivali vas po mestu i tvrdili da ste pobegli s psihijatrije, mi nismo verovali, ali evo dokaza da smo pogrešili. Sve u svemu ŠROT. - napisali su iz restorana.
"Jedite u pekari splačine"
Kad se jedan gost požalio da je račun za dve pice i dva piva iznosio 40 evra, Spalladium je odgovorio:

- U kom vi filmu živite? Imate pekare pa tamo jedite one splačine i pijte piva ispred prodavnice, a restorana se ostavite na miru... Niti ste bili u štali niti vam je bura smetala niti kiša po glavi padala, nego ste bili u urednom, toplom i u centru uz more restoranu, jeli pice prečnika 35 i pili hladna piva iz čistih čaša. Na picama su sastojci sigurno nađeni uz cestu, adio - stoji u odgovoru.
Drugi komentar je bio jednako brutalan.
- Vladimire, nego daj pojasni ljudima šta znači u tvojoj svedočbi ona napomena da učenik po posebnom programu ne uspeva da položi predmete iz drugog razreda osnovne. Ništa strašno, jel‘ da? Događa se i najboljima - još je jedan u nizu odgovora na negativnu kritiku.

I dok jedni tvrde da bi vlasnik trebao da dostojanstveno ćuti ili kulturno odgovra, drugi njegovu britkost smatraju osvežavajućom, prenosi Slobodna Dalmacija.
(Telegraf Biznis)
Video: Ekipa Telegrafa obišla je jednu od glavnih pijaca u Atini
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.