
Ovo je NAJVREDNIJI Armanijev biznis - uopšte nije u pitanju VISOKA MODA! Mnogi to ne znaju!
Najvredniji posao u bogatoj karijeri Đorđa Armanija nije bila visoka moda po kojoj je postao čuven, već – parfemi i kozmetika. Još davne 1988. godine, Armani je potpisao licencni ugovor sa kompanijom L’Oréal, što se pokazalo kao najisplativiji i najdalekovidniji potez njegovog života.

Dok su modne revije gradile imidž, upravo je beauty segment pretvorio Armani u finansijskog giganta. Do 2017. godine linija Armani Beauty premašila je milijardu evra prihoda godišnje, a saradnja je toliko uspešno funkcionisala da je 2018. produžena sve do 2050. godine. To znači da će Armani brend još decenijama ubirati plodove jednog ugovora koji je postao školski primer poslovnog modela u luksuznoj industriji.

Razlog je jednostavan: parfemi i šminka nose daleko veću profitnu marginu od odeće. Dok je visoka moda zahtevna, skupa i često samo marketinški alat, parfemi su masovno dostupni, a brend im daje statusnu vrednost. Armani je to prepoznao pre većine konkurencije i stvorio zlatnu mašinu za keš.

Zato se može reći da je njegov najveći modni i poslovni potez bio – ne kolekcija koja je osvojila Milano ili Pariz, već miris koji je osvojio ceo svet.
(Telegraf Biznis)
Video: Ekipa Telegrafa obišla je jednu od glavnih pijaca u Atini
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.