
Džimi Kimel oborio rekorde – 6,3 miliona gledalaca: Evo koliko je ZARADIO povratkom na TV - cifra je LUDAČKA
Prva nova epizoda emisije „Džimi Kimel lajv!“ od njegove suspenzije privukla je čak 6,3 miliona gledalaca putem tradicionalne televizije – što je više nego tri puta veća gledanost od uobičajene. I to, iako je emisija bila blokirana u desetinama američkih tržišta.
U ključnoj, oglašivačima najvažnijoj demografskoj grupi gledalaca od 18 do 49 godina, emisija je zabeležila „najbolju redovno zakazanu epizodu u više od 10 godina“, saopštila je u sredu popodne TV mreža ABC.
Na Jutjubu, Kimel dobija više od milion pregleda na sat. Kada se saberu ABC, Jutjub i društvene mreže, Kimelov monolog o slobodi govora u Americi dostigao je desetine miliona ljudi, a broj pregleda i dalje raste.

Preliminarni Nilsenovi rejtingi, koji će dodatno porasti kada se izračuna gledanost na zahtev, još su značajniji jer se emisija nije emitovala na desetinama lokalnih ABC stanica. Dve velike grupacije, „Nekstar“ i „Sinkler“, i dalje bojkotuju talk-show, a njihove stanice zajedno pokrivaju oko 23% američkih TV domaćinstava.
Koliko Kimel može da zaradi?
S obzirom na to da se u SAD za 1000 gledalaca u premium demografiji (18–49) cena TV reklame kreće od 50 do 80 dolara, a za Jutjub pregleda se prosečno monetizuje sa 2–5 dolara na 1000 pregleda, računica izgleda ovako:
- 6,3 miliona TV gledalaca - procena od 3 do 5 miliona dolara samo od reklama na TV-u za jednu epizodu.
Više od 10 miliona pregleda online u prvim satima - još 20.000–50.000 dolara od digitalnih reklama, a cifra raste kako pregledi rastu.
Kada se sve sabere, zarada Kimela i ABC-a od samo jedne epizode lako prelazi 5 miliona dolara.
(Telegraf Biznis)
Video: Novi REDI program - "Roma Business Boost"
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.