Čarli Šin se vraća, ali ovoga puta sa bezalkoholnim pivom: To je "reset" mog života

   
Čitanje: oko 2 min.
  • 0

Posle sedam godina pauze, Čarli Šin se ponovo pojavljuje u javnosti, ali ovog puta na potpuno nov način. Pored Netflix dokumentarca i memoara The Book of Sheen, Čarli Šin sada pokreće i svoj brend piva – Wild AF. I to – bezalkoholno.

Čarli Šin je u intervjuu istakao da ovo nije povratak, već "reset" njegovog života, s obzirom na to da je skoro osam godina apstinentan. Upravo zbog toga, “AF” u imenu piva znači alcohol free (bez alkohola), dok “Wild” aludira na njegovu kultnu ulogu u komediji Major League, piše Forbs.

Za proizvodnju je Čarli Šin sarađivao sa stručnjakom za pića Ryanom Perryjem i zabavnim preduzetnikom Toddom Christopherom. Recept su razvijali više od dve godine u saradnji sa legendarnom pivovarom Harpoon Brewery, poznatom po skoro 40 godina iskustva u zanatskom pivarstvu.

Pivo je lagano hmeljasto, inspirisano zlatnim ale stilom, sa aromom tropskog citrusa i osvežavajućim završetkom sa blagim karamelizovanim notama. Proces proizvodnje omogućava potpuno vrenje, ali zadržava alkohol ispod 0,5%. Svaka limenka sadrži 68 kalorija, a šest pakovanje bi trebalo da košta oko 14 dolara. Prodaja počinje početkom 2026. godine, a Čarli Šin je pokretanje najavio i YouTube reklamom.

Zašto bezalkoholno pivo?

Čarli Šin ističe da je pivo jedino piće koje zadržava pravi ukus, ali bez alkohola. “Isprobavao sam razne mocktaile i bezalkoholne verzije viskija, ali većina je samo ličila na tečne bombone. Sa Wild AF dobijate pravi ukus piva bez alkohola,” kaže on.

On je lično učestvovao u degustaciji i razvoju recepta, zajedno sa timom, istražujući dostupne bezalkoholne opcije i tražeći najbolju. “Kada sam bio u fazi konzumiranja alkohola, nikada ne bih birao NA pivo. Sada, nakon osam godina, impresioniran sam tehnologijom i progresom ove kategorije,” dodaje Čarli Šin.

Sinhronizacija projekata

Čarli Šin napominje da je pokretanje piva, knjige i dokumentarca zapravo počelo pre nekoliko godina i da je “sve spontano” došlo u isto vreme. “Sve smo radili paralelno, ali je svaki projekat zahtevao pažnju i energiju. Kada je došlo vreme da se knjiga objavi, dokumentarac prikaže, a pivo spakuje, sve se poklopilo.”

Budućnost Wild AF

Čarli Šin planira da bude aktivno uključen u promociju brenda, dok istovremeno vodi računa o drugim obavezama, prvenstveno o deci. Pivo će predstavljati na koncertima, sportskim događajima i masovnim okupljanjima.

Idealan cilj brenda je da Wild AF postane službeno bezalkoholno pivo Major League Baseball-a, ali uspeh je i u jednostavnoj situaciji: prijatelji koji piju pivo dok gledaju utakmicu.

Kako je nastao recept

Čarli Šin je učestvovao u svakoj fazi razvoja recepta u Harpoon Brewery. Testiranja su koordinisana preko Zoom-a, jer su svi osnivači bili razbacani po SAD-u (Malibu, Boston, Westlake, Chicago). Kroz zajedničke degustacije i interni osećaj “klik trenutka”, odabrali su finalni recept, za koji kažu da je idealan balans ukusa i kalorijske vrednosti, bez kompromisa u kvalitetu.

Čarli Šin naglašava da je ovo više od proizvoda – ovo je “umetnički proces” koji žele da prenesu i svojoj deci jednog dana.

(Telegraf Biznis)

Video: Šetnja kroz Marinu Dorćol sa VR naočarima

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>