Koliko zarađuje novi dečko i ljubavni guru Dženifer Aniston: Hipnotiše i leči dušu za 3 miliona $ godišnje!
Džim Kertis nije tipičan holivudski dečko - on ne dolazi sa crvenog tepiha, već iz sveta hipnoze, meditacije i transformacionih radionica. Ipak, njegov uticaj i zarada u industriji ličnog razvoja pokazuju da se i iz „nevidljivih“ sfera može stvoriti ozbiljan biznis. A sve je počelo - od bola.
Od hroničnog bola do holivudske karijere
Kada mu je sa 22 godine dijagnostikovano oštećenje kičmene moždine, Kertis se suočio sa hroničnim bolovima koji su mu promenili život. Umesto da odustane, pretvorio je tu borbu u misiju. U priči koju često ponavlja u intervjuima, upravo ga je fizička patnja naterala da otkrije moć podsvesti, meditacije i pozitivne sugestije.
Taj lični preokret kasnije je postao osnova njegovog poslovnog modela. Danas, nakon više od 25 godina rada u wellness industriji, Kertis se pozicionirao kao jedan od najtraženijih „ljubavnih gurua“ i hipnoterapeuta u Sjedinjenim Državama.
Šta zapravo prodaje „ljubavni guru“
Njegov pristup je mešavina hipnoterapije, neurolingvističkog programiranja (NLP) i vođenih meditacija. Na privatnim seansama - čije se cene kreću od nekoliko stotina do nekoliko hiljada dolara – uči klijente kako da „otpuste podsvestne blokove“ i „reprogramiraju ograničavajuća uverenja“.
Pored individualnog rada, Kertis vodi i onlajn radionice, digitalne programe i podcast, a publika njegovih kurseva broji na desetine hiljada ljudi. Na društvenim mrežama ga prati više od pola miliona ljudi, što ga svrstava među najuticajnije „wellness preduzetnike“ u SAD.
Njegove knjige, poput The Stimulati Experience i Shift: Quantum Manifestation Guide, postale su bestseleri u svetu samopomoći. U njima promoviše ideju da svako može „manifestovati“ ljubav, zdravlje i uspeh – uz prave misaone tehnike.
Ekonomija transformacije
Iako nema javno objavljenih podataka o njegovom bogatstvu, procene zasnovane na njegovim izvorima prihoda ukazuju da Kertis godišnje može zarađivati između 1 i 3 miliona dolara. U to ulazi prodaja knjiga, kurseva, privatnih seansi i sponzorisani sadržaj.
Wellness industrija je, po nekim izvorima, vredna više od 4 biliona dolara globalno, a Kertis je uspeo da pronađe svoje mesto u njenom najprofitabilnijem segmentu – coachingu i ličnom brendiranju. Njegov „brend lične transformacije“ funkcioniše kao mala kompanija sa gotovo nultim troškovima i velikim maržama. Sve što mu je potrebno jeste laptop, kamera i – verni sledbenici.
Ljubav kao novi kapital
Veza sa Dženifer Aniston samo je dodatno pojačala interesovanje za njegov rad. Njegov imidž „modernog mudraca iz Los Anđelesa“ sada dobija holivudski sjaj, a pažnja tabloida nenamerno mu služi kao besplatna reklama.
Dok je Aniston simbol večne elegancije i emotivne zrelosti, Kertis je postao oličenje nove vrste muškog uspeha – onog koji se ne meri samo novcem, već kontrolom sopstvenog uma i sposobnošću da utiče na tuđi.
U industriji gde se emocije pretvaraju u profit, Džim Kertis je dokaz da i ljubav - ako se pravilno brendira - može postati ozbiljan ekonomski resurs.
(Telegraf Biznis)
Video: Projekat "Prirodnim merama za ekološki Gradac"
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.