Otvorili ste šampon da ga pomirišete pre kupovine? Evo zašto vas to može skupo koštati
Šampon ne bi trebalo da samo omekša i neguje kosu, već i da ostavi dugotrajan i svež miris. Stoga mnogi kupci žele da pomirišu kozmetičke proizvode poput šampona ili gela za tuširanje pre kupovine. Ali smeju li potrošači da pomirišu proizvode pre kupovine? Kako prenose nemački mediji, odgovor je jasno regulisan.
Mirisanje šampona pre kupovine?
Uopšteno, postoje posebna pravila ponašanja za kupce u supermarketima. Kod proizvoda poput šampona, regeneratora ili gela za tuširanje važno je znati da potrošači ne smeju otvarati zapečaćene proizvode.
Proizvodi koji su zatvoreni sigurnosnim pečatom ili se nalaze u kartonskim kutijama ili folijskoj ambalaži ne smeju se otvarati bez ovlašćenja. Svako ko to učini moraće da kupi proizvod. Takođe treba izbegavati stiskanje boca radi oslobađanja sadržaja, jer to čini ambalažu lepljivom i rezultira gubitkom proizvoda.
Ovo se smatra krađom
Čim se sadržaj proizvoda iskoristi, a zatim nedostaje prilikom kupovine, to se smatra krađom. Stoga kupci treba da paze da ne prskaju dezodoranse u spreju ili parfeme u vazduh ili da ne obavljaju testiranja proizvoda u prodavnici, pišu nemački mediji.
U drogerijama, a povremeno i u supermarketima, ponekad su dostupne posebno označene bočice sa testerima. Namenjene su kupcima da isprobaju miris parfema, šampona ili gela za tuširanje. Ove testere redovno proveravaju zaposleni radi higijenskih standarda. Ako tester nedostaje, preporučljivo je pitati člana osoblja.
Potrošači moraju da se pridržavaju pravila. Ako tester nije dostupan i postoji nesigurnost oko toga da li je dozvoljeno mirisanje, korisno je pitati prodavca.
(Telegraf Biznis/Fenix)
Video: Projekat "Prirodnim merama za ekološki Gradac"
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.