≫ 

Pre kruga dvojke najvažnija u Beogradu je bila - linija jedinice. Šta se s njom desilo?

 ≫ 

Jedinica je bila najopterećenija beogradska linija jer je dnevno služila za prevoz brojnim činovnicima koji su radili po centru grada

Komentari

  • Darko

    12. avgust 2020 | 10:29

    Naravno da treba vratiti tu liniju tramvaja, a izbaciti i trolejbuse i autobuse iz Kralja Milana, Terazija i Trga Republike. Pre svega zato što tramvaji imaju najveći kapacitet prevoza putnika i zato što su ekološki i najmanja su pretnja za pešake. Ne treba tu biti mnogo pametan, ko god je bio u gradovima Evrope zna da tramvaj uvek prolazi kroz najuži centar grada. Istovremeno treba i produžiti tramvaj iz Bul. kralja Aleksandra pored skupštine ka Terazijama. Umesto da se tramvajem lepo stigne u centar grada, on skreće u Beogradsku pa posle i u Resavsku, što je skroz nelogično. Tramvaj i pešaci treba da budu koncept saobraćaja u strogom centru grada, kao recimo u Amsterdamu. Ali naši planeri i projektanti tretiraju tramvaj kao voz, što se najbolje vidi na primeru Bulevara. Tramvajsku prugu treba fino isprojektovati da se uklopi u ambijent i estetski i funkcionalno, a metro je za brzinu.

  • JO

    12. avgust 2020 | 09:42

    Na potezu od Kalemegdana do Slavije danas ide nekoliko trolejbuskih linija i autobusa pa bi uguravanje i tramvaja sigurno povećalo gužve a ništa ne bi uticalo na bolji prevoz putnika. Potpuno besmislena ideja čija se realizacija nadam se neće nikada dogoditi. Ako uvedu tramvaj broj 1 onda neka uvedu i kočije na istoj relaciji pa kad je već bal neka onda bude maskenbal.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA