• 2
 ≫ 

Zašto je Mainstream prozvan "srpski Amazon“ u pružanju cloud usluga?

 ≫ 

Kompanija Mainstream, kao jedna od vodećih u domenu cloud i hosting usluga u Srbiji i regionu prozvana je "srpski Amazon“ u pružanja web usluga

  • 2

Sve do 2018. godine Amazon Web Services (AWS) bile su u senci njihove e-commerce usluge. Međutim, u drugom kvartalu 2018. AWS su dostigle rekordnih 6,1 milijardi dolara zarade. Ovu veliku promenu je izazvao porast potrebe kompanija za cloud tehnologijom.

Kompanija Mainstream, kao jedna od vodećih u domenu cloud i hosting usluga u Srbiji i regionu, sa preko 200 klijenata, zavidnim nivoom cloud automatizacije i ostvarenim partnerstvima sa kompanijama kao što su Cisco, NetApp, Microsoft, Fujitsu, Oracle i HP – prozvana je "srpski Amazon“ u pružanja web usluga.

- Domaće tržište sve više prati tehnološke trendove i inovacije, mada i dalje zahteva dosta edukacije o prednostima ulaganja u različita IT rešenja - kaže za Telegraf, Ljubiša Radivojević, izvršni direktor kompanije Mainstream

CLOUD JE KLJUČ DIGITALNE TRANSFORMACIJE

srpski amazon Mainstream

Uvođenjem cloud tehnologije, kompanije klijenti Mainstream-a beleže brojne koristi – od bržeg i efikasnijeg poslovanja i povećanja dostupnosti, preko visoke bezbednosti podataka i skalabilnosti, do uštede vremena i novca i bolje produktivnosti.

Cloud je ključni element i baza  digitalne transformacije, čijom primenom se kompanije oslobađaju tereta razvijanja sopstvene IT infrastrukture i održavanja skupog hardvera. Cloud koji se iznajmljuje od provajdera, za kompanije je značajno jeftinije i sigurnije rešenje, a pritom je i prirodno skalabilno. Međutim, još uvek postoji rezervisanost kod domaćih klijenata kada se njihovi podaci čuvaju „tamo negde“, što Mainstream prevazilazi bliskom i partnerskom saradnjom sa njima.

- Uvek radimo zajedno sa klijentom, prvo na analizi trenutnog stanja i sveukupnih troškova (TCO analiza), zatim mapiramo izazove i poslovne ciljeve, a potom procenjujemo najbolja IT rešenja za svaki pojedinačni slučaj, prilagođena potrebama konkretnog biznisa. Naši klijenti u svakom momentu mogu da računaju na punu posvećenost i podršku od strane stručnog tima, zato je naš poslovni odnos mnogo prisniji i kvalitetniji, i to je najvažnija prednost saradnje sa kompanijom Mainstream u odnosu na AWS - ističe Radivojević.

- Velika prednost cloud tehnologije je mogućnost automatizacije infrastrukture i procesa nad infrastrukturom, i upravo iz tog razloga, a kako bismo bili konkurentni, puno ulažemo u automatizaciju i konsalting koji pružamo našim klijentima iz domena DevOps-a, zarad visoke efikasnosti životnog ciklusa aplikacije i prilagođavanja infrastrukture novim potrebama. Mainstream nudi različite cloud usluge - od Enterprise cloud rešenja i Disaster recovery-a, pa sve do različitih managed servisa, data lake rešenja i konsultantskih usluga. U svom portfoliu imamo više od 80 servisa koje prilagođavamo svakodnevnim potrebama naših klijenata i pružamo ih kao managed servise, spremne za korišćenje i praćenje u eksploataciji -

USPEŠNA REŠENJA - ZADOVOLJNI KLIJENTI

srpski amazon Stefan Djakovic

Da Kompanija Mainstream zaista postaje „srpski Amazon“ pokazuje bogat portfolio klijenata, koji uključuje kompanije iz širokog spektra različitih industrija, poput AIK banke, NIS-a, Sberbanke, KupujemProdajem, Gomexa, Limundo-a, Televizije PRVA, Gigatrona, B92, Tehnomanije, kao i mnoge druge.

Unapređenje i optimizacija disaster recovery rešenja za AIK Banku bio je jedan od najuspešnijih projekata kompanije Mainstream. Pored zabeleženih odličnih rezultata, ovim rešenjem obezbeđen je kontinuitet poslovanja i u slučaju raznih nepredviđenih okolnosti, što je za reputaciju banke veoma važno. Mainstream je odigrao važnu IT ulogu u procesu spajanja AIK Banke i Aplha Banke, integracijom IT sistema dveju banaka i unapređenjem infrastrukture zarad najvišeg stepena bezbednosti, sve uz smanjenje IT troškova za više od 40%.

Ukoliko su i vašoj kompaniji potrebna napredna rešenja u procesu digitalne transformacije i prelaska na viši nivo poslovanja, Mainstream je tu da vam pruži 24/7 IT podršku, na cloud platformi i serverima smeštenim u Srbiji, i na jeziku koji lokalni poslovni korisnici razumeju.

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>