Zašto je Mainstream prozvan "srpski Amazon“ u pružanju cloud usluga?
Sve do 2018. godine Amazon Web Services (AWS) bile su u senci njihove e-commerce usluge. Međutim, u drugom kvartalu 2018. AWS su dostigle rekordnih 6,1 milijardi dolara zarade. Ovu veliku promenu je izazvao porast potrebe kompanija za cloud tehnologijom.
Kompanija Mainstream, kao jedna od vodećih u domenu cloud i hosting usluga u Srbiji i regionu, sa preko 200 klijenata, zavidnim nivoom cloud automatizacije i ostvarenim partnerstvima sa kompanijama kao što su Cisco, NetApp, Microsoft, Fujitsu, Oracle i HP – prozvana je "srpski Amazon“ u pružanja web usluga.
- Domaće tržište sve više prati tehnološke trendove i inovacije, mada i dalje zahteva dosta edukacije o prednostima ulaganja u različita IT rešenja - kaže za Telegraf, Ljubiša Radivojević, izvršni direktor kompanije Mainstream
CLOUD JE KLJUČ DIGITALNE TRANSFORMACIJE
![srpski amazon srpski amazon](https://xdn.tf.rs/2019/05/29/ljubisa-radivojevic-u-sredini-teksta-obavezna-460x0.jpg)
Uvođenjem cloud tehnologije, kompanije klijenti Mainstream-a beleže brojne koristi – od bržeg i efikasnijeg poslovanja i povećanja dostupnosti, preko visoke bezbednosti podataka i skalabilnosti, do uštede vremena i novca i bolje produktivnosti.
Cloud je ključni element i baza digitalne transformacije, čijom primenom se kompanije oslobađaju tereta razvijanja sopstvene IT infrastrukture i održavanja skupog hardvera. Cloud koji se iznajmljuje od provajdera, za kompanije je značajno jeftinije i sigurnije rešenje, a pritom je i prirodno skalabilno. Međutim, još uvek postoji rezervisanost kod domaćih klijenata kada se njihovi podaci čuvaju „tamo negde“, što Mainstream prevazilazi bliskom i partnerskom saradnjom sa njima.
- Uvek radimo zajedno sa klijentom, prvo na analizi trenutnog stanja i sveukupnih troškova (TCO analiza), zatim mapiramo izazove i poslovne ciljeve, a potom procenjujemo najbolja IT rešenja za svaki pojedinačni slučaj, prilagođena potrebama konkretnog biznisa. Naši klijenti u svakom momentu mogu da računaju na punu posvećenost i podršku od strane stručnog tima, zato je naš poslovni odnos mnogo prisniji i kvalitetniji, i to je najvažnija prednost saradnje sa kompanijom Mainstream u odnosu na AWS - ističe Radivojević.
- Velika prednost cloud tehnologije je mogućnost automatizacije infrastrukture i procesa nad infrastrukturom, i upravo iz tog razloga, a kako bismo bili konkurentni, puno ulažemo u automatizaciju i konsalting koji pružamo našim klijentima iz domena DevOps-a, zarad visoke efikasnosti životnog ciklusa aplikacije i prilagođavanja infrastrukture novim potrebama. Mainstream nudi različite cloud usluge - od Enterprise cloud rešenja i Disaster recovery-a, pa sve do različitih managed servisa, data lake rešenja i konsultantskih usluga. U svom portfoliu imamo više od 80 servisa koje prilagođavamo svakodnevnim potrebama naših klijenata i pružamo ih kao managed servise, spremne za korišćenje i praćenje u eksploataciji -
USPEŠNA REŠENJA - ZADOVOLJNI KLIJENTI
![srpski amazon srpski amazon](https://xdn.tf.rs/2019/05/29/treca-u-tekstu-460x0.jpg)
Da Kompanija Mainstream zaista postaje „srpski Amazon“ pokazuje bogat portfolio klijenata, koji uključuje kompanije iz širokog spektra različitih industrija, poput AIK banke, NIS-a, Sberbanke, KupujemProdajem, Gomexa, Limundo-a, Televizije PRVA, Gigatrona, B92, Tehnomanije, kao i mnoge druge.
Unapređenje i optimizacija disaster recovery rešenja za AIK Banku bio je jedan od najuspešnijih projekata kompanije Mainstream. Pored zabeleženih odličnih rezultata, ovim rešenjem obezbeđen je kontinuitet poslovanja i u slučaju raznih nepredviđenih okolnosti, što je za reputaciju banke veoma važno. Mainstream je odigrao važnu IT ulogu u procesu spajanja AIK Banke i Aplha Banke, integracijom IT sistema dveju banaka i unapređenjem infrastrukture zarad najvišeg stepena bezbednosti, sve uz smanjenje IT troškova za više od 40%.
Ukoliko su i vašoj kompaniji potrebna napredna rešenja u procesu digitalne transformacije i prelaska na viši nivo poslovanja, Mainstream je tu da vam pruži 24/7 IT podršku, na cloud platformi i serverima smeštenim u Srbiji, i na jeziku koji lokalni poslovni korisnici razumeju.
(Telegraf Biznis)
Video: Koliko je bojkot velikih trgovinskih lanaca bio uspešan?!
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Ivan
Ozbiljna ekipa koja radi ozbiljan posao. Svaka cast momci!
Podelite komentar
jovana
bravo momci!
Podelite komentar