• 9

Buduće zvezde SAD su srednjoškolci koji žive na TikTok aplikaciji: Zarađuju velike pare od kompanija

Nik Dart, tehnološki direktor, razvio je algoritam koji prati razvoj 10 miliona profila na Instgramu i TikTok-u, pre nego što Kyra TV napravi uži izbor.

  • 9
Noen Jubanks

Noen Jubanks / Foto: Printskrin/YouTube/NAYVA

Njujork tajms je istraživao na koji način zarađuju današnji tinejdžeri, budući da je biti "influenser" sve popularnije među mladima. Prema njihovim nalazima, tinejdžeri mogu zaraditi velike količine novca, budući da su često meta za zapošljavanje raznih brendova velikih kompanija.

Ovo je bila uspešna godina za Noena Jubanksa. Prošlog septembra je upisao četvrti razred srednje škole u predgrađu Atlante, igrajući u srednjoškolskim predstavama, a ujedno planirajući da se upiše na fakultet, na odsek za dizajn video-igrica. Kao i mnogi pre njega, trudio se da prođe kroz period adolescencije, a da ga niko ne zadirkuje.

Napravio je profil na TikTok aplikaciji. Objavio je kratki video kao šalu koju je želeo da pokaže svom starijem bratu, i na to zaboravio. Kad se vratio na aplikaciju, video je da snimak ima 100 pregleda, što je mislio da je mnogo, budući da nije imao pratilaca. Nastavio je da objavljuje.

Neon danas ima više od 5 miliona pratilaca! Živi u Holivudu jer je zaposlen kao novo lice Kyra TV, medijske kompanije na YouTube-u. Ima svog producenta koji za njega razvija sadržaj i saradnje sa brendovima, a ima i svoju modnu liniju, i platu.

Gospodin Jubanks se našalio kako će možda "kupiti državu".

- Samo sam se svemu prepustio. Nekad jednostavno treba da "izađete iz čaure" i posvetite se nečem novom, jer ako se držite određenih stvari zapravo se borite sa samim sobom - smatra Jubanks.

Pogledajte kompilaciju Jubanksovih videa na TikTok-u:

Kao i Instagram, TikTok je privukao pažnju brendova i marketing timova koji nastoje da ostaju relevantni kako bi se dopali novoj, mlađoj publici.

- TikTok aplikacija radi na brz način, zabavna je - kaže Brajan Salcman, direktor RQ agencije, koja stvara saradnje među firmama i influenserima koji prave reklame za njih. Kompanijama je bitno da budu deo novih modnih trendova.

Došlo je do toga da sve više firmi kao ambasadore brenda zapošljava tinejdžere koji imaju mnogo pratilaca na TikTok aplikaciji.

Međutim, postoji rizik da TikTok može krenuti putem neuspeha kao Vine, ili drugih propalih društvenih platformi. Ali Kyra TV se trudi da izbegne takvu sudbinu jer ulaže u talenat na način koji ga čini uticajnim, bez obzira na platformu.

- Cilj je da se dominira video svetom - napomenuo je Džejms Kadvalader, osnivač Kyra TV.

Osnovana u Londonu 2017. godine, Kyra TV producira dva šoua na YouTube-u - "PAQ" i "Nayva", u kojim četiri domaćina izvršavaju modne izazove svake sedmice. U jednoj epizodi, "Nayva" zvezde moraju da rekreiraju "Instagram izgled" repera Rika Nastija za manje od 100 dolara.

Iako joj je sedište u Londonu, većina Kyra TV publike je u SAD.

Neon Jubanks

Neon Jubanks / Foto: Printskrin/YouTube/Best TikTok Compilations

Tim sa kojim Jubanks sarađuje daje mu ideje i koncepte za snimke, i načine da unapredi svoj brend, ideje koje Jubanks često odbija.

- Za mnogo stvari znam da li će biti uspešne ili ne i pre nego što ih predstavimo javnosti. Možete to da predosetite. Pogledate snimak i jednostavno znate da li će se svideti publici. Pomislite: Da li će im se ovo dopasti? - izjavio je Noen Jubanks.

Jubanks je naučio da treba da objavljuje snimke preko dana, u vreme kad se tinejdžeri i deca vraćaju iz škole. Na aplikaciji dnevno provodi oko šest sati, kako bi bio u toku sa najnovijim trendovima. Ima urođeni talenat da razume humor "milenijalaca", koji njegove gazde priznaju da ne razumeju.

On ističe da bilo koji koncept na TikTok aplikacije gubi smisao ako se suviše objašnjava, jer se šale na aplikaciji neprestano menjaju i unapređuju.

Gospodin Jubanks je prva "zvezda društvenih mreža" koja je Kyra TV angažovala, a već je u pregovorima i sa drugim tinejdžerima. Nik Dart, tehnološki direktor, razvio je algoritam koji prati razvoj 10 miliona profila na Instgramu i TikTok-u, pre nego što Kyra TV napravi uži izbor.

- Napredovao sam. Radim ono što želim i ljudi u tome uživaju. Ne postoji bolji osećaj od toga - smatra Neon Jubanks.

(Telegraf.rs/Nytimes.com)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Владица

    10. oktobar 2019 | 20:02

    Или сам ја старомодан или је ова врста почуларнисти болесна, самим тим и они који то прате

  • Dacha

    10. oktobar 2019 | 17:29

    Ja ovo ne kapiram?

  • Драган

    10. oktobar 2019 | 19:07

    Није то једина лудост садашњег времена .

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>