• 1
 ≫ 

Tri najbolje aplikacije za plaćanje. U čemu je njihova tajna?

 ≫ 

Prema istraživanju, mobilne transakcije će se uvećati za pet puta u narednih pet godina, a lider na ovom polju je trenutno kompanija Epl sa 30,3 miliona korisnika

  • 1

Kako istražuje "Bussines Insider Intelligence", u Americi je sve više zastupljeno plaćanje preko mobilnih aplikacija, u radnji, povezivanjem telefona i aparata za plaćanje. Među ovim naprednim aplikacijama neprikosnoveno vode Epl pejStarbaks ep i Samsung pej.

Prema istraživanju, mobilno transakcije će se uvećati za pet puta u narednih pet godina. Iako ono ima svoja ograničenja, NFC tehnologija je zaslužna za uspeh Epla, Samsunga i Starbaksa, čije aplikacije enormno rastu i broje sve više korisnika. Epl pej vodi sa 30,3 miliona korisnika, koliko je zabeleženo u 2019, i pretekao je Starbaksovu aplikaciju kojoj, međutim, moramo odati veliko priznanje jer je bazirana samo na plaćanje u Starbaks kafeterijama. Samsung je za malo pretekao Gugl, pa tako Samsung pej ima 2 miliona korisnika.

Zabeleženo je da je Epl pej aplikacija drastično "porasla" od 2018, pa se postavlja pitanje u čemu je tajna? U NFC tehnologiji (Near Field Communication) koja predstavlja skup standarda za pametne telefone i ostale mobilne uređaje, a njena trenutna upotreba ogleda se u beskontaktnim transakcijama, razmeni podataka i pokretanju bežičnih mreža.

Ključne stvari vezane za mobilno plaćanje:

 

- "Bussines Insider Intelligence" prognozira da će ova vrsta usluge doneti profit od 128 milijardi dolara do 2021. godine, odnosno da će porasti za 40 odsto na godišnjem nivou.

- Banke, prodavci i tehnološki provajderi mogli bi da uznapreduju, ako implementiraju određene strategije koje su se već pokazale kao efikasne, a odnose se na eliminisanje fragmentacija, izučavanje potrošačke kulture i sticanje poverenja kod potrošača, jer su cilj učestale transakcije.

- Klijentu treba pružiti ono što se zove "dodatna vrednost", odnosno kvalitet koji ga vezuje za brend. Važno je da korisnici budu angažovani, kao i dan-danas kada na društvene mreže šeruju Starbaks kafe sa svojim imenom. Kompanija je učinila da se svako, ko dobije kafu sa svojim imenom, oseti posebno, i tako je sebi obezbedila besplatan PR i marketing.

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>