Virtuelna izložba kompanije Visa okupila naše glumce, umetnike i sportiste
Povodom Međunarodne sedmice podizanja svesti o zloupotrebama kompanija Visa, svetski lider u digitalnim plaćanjima, organizovala je "virtuelnu" izložbu na temu bezbednog plaćanja i sigurnosti na internetu.
Autori izložbe Nebojša Babić, jedan od najuglednijih srpskih fotografa, i Andrej Josifovski Pijanista, arhitekta i čuveni strit artist, stvorili su zanimljiv vizual koji simboliše biometriju, način plaćanja uz pomoć otiska prsta i šablona prepoznavanja lica. Reč je o izuzetno pouzdanim metodama autentifikacije, koje pružaju vrhunsku bezbednost i zaštitu korisnika na internetu.
Inspirisane time, nastale su zanimljive fotografije na kojima su se našli glumci Luka Raco i Anja Alač, odbojkašica Milica Tasić, novinarka Nela Bunčić, arhitekta i umetnica Marija Pecić, kao i manekenka Aleksandra Dobrić. Učesnici izložbe su promovisali važnost edukacije potrošača o bezbednosti prilikom inovativnih načina plaćanja.

- Gotovo svakodnevno koristim digitalna plaćanja i veoma mi je važno da u svakom trenutku imam što veći nivo sigurnosti. Primer takve, sigurne, vrste plaćanja je upravo otisak prsta, čiji umetnički prikaz smo stavili u centar vizuala. Dodali smo i "face recognition" šablon, jer nam se dopadaju moderne tehnologije koje doprinose da plaćanje funkcioniše brže, efikasnije i povećavaju bezbednost, rekao je Nebojša Babić, jedan od najznačajnijih stvaraoca u oblasti fotografije u Srbiji.

Edukacija potrošača na temu bezbednosti digitalnih plaćanja je nešto što je prioritet i glavni cilj svih u Visa.
- Svima u Visa naši korisnici su na prvom mestu, kao i njihova bezbednost tokom plaćanja. Zato se trudimo da stalno unapređujemo sisteme koji im pružaju sigurnost, ali i da ih informišemo o tome kakve rezultate ostvarujemo na tom planu. Deo tih napora je i izložba koju smo napravili virtuelno, zbog okolnosti u kojima se nalazimo, a gde je u prvom planu biometrijsko plaćanje, sa kojim se ljudi u Srbiji sve više upoznaju. Pritom, nedavno istraživanje koje smo sproveli u regionu je pokazalo da više od polovine ispitanih građana veruje da je prednost biometrije upravo sigurnost, odnosno da su očitavanje otiska prsta i prepoznavanje lica među najbezbednijim metodama plaćanja, rekao je Vladimir Đorđević, generalni direktor kompanije Visa za Jugoistočnu Evropu, zahvalivši se svima koji su učestvovali u izložbi i pomogli da se na jednostavan način ispriča priča o sigurnosti, koristeći snagu naprednih tehnologija i inovacija.
Visa je pokrenula "Sačuvaj i zaštiti - prioriteti digitalnih plaćanja" kampanju za edukaciju potrošača čiji cilj je promocija bezbednih načina digitalnog plaćanja. Kampanja se bavi izazovima sa kojima se suočavaju potrošači i pruža savete koji im pomažu da se zaštite od zloupotreba povezanih sa plaćanjem.
Neke od ključnih preporuka kompanije Visa za potrošače uključuju kupovinu na poznatim web lokacijama e-trgovine, izbegavanje upotrebe javne WiFi konekcije tokom online plaćanja, traženje „s“ iza „http“ u adresama sajtova kako bi se potvrdilo da nudi zaštitu, aktiviranje servisa Verified bi Visa u banci da bi se osiguralo plaćanje putem Interneta, odjava kada se god napušta web sajt, posebno ako se koristi javni računar, da se nikada ne dele podaci o ličnim nalozima na društvenim mrežama, putem e-pošte, telefona...
(Telegraf.rs/PR)
Video: Nikolić: Ubuduće će transakcija biti merena sekundama, naknade će biti znatno povoljnije
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Pa to ti je
Cuvaj, slikaj, pa koristi. Odem i znam, sta i kome placam bez otiska.
Podelite komentar