• 0
 ≫ 

Instagram otkrio influenserima kako da zarade više: Dao im tačan broj storija, postova i videa

 ≫ 

Najveći problem je u tome što ova saznanja Instagram nije podelio sa svima

  • 0
Instagram logo

Foto: Tanjug/AP

Poslednjih meseci Instagram je u strogoj privatnosti podelio specifična uputstva sa pojedinim influenserima kada i koliko često da objavljuju sadržaj na ovoj društvenoj mreži, kao i kakvi postovi bi mogli da im povećaju broj pratilaca.

Tri influensera otkrila su Biznis Insajderu da ih je u protekla tri meseca kontaktirao neko iz Instagrama nakon čega su se ili sreli sa nekim oči u oči, ili su učestvovali u radionicama na kojima su dobili korisne uvide u način na koji funkcioniše čuveni algoritam Instagrama.

Ova uputstva dala su im redak uvid od strane Instagrama o tome kako uticaj influensera može da raste na ovoj platformi i kako radi misteriozni algoritam.

Najveći problem je u tome što ova saznanja Instagram nije podelio sa svima, već samo sa odabranom nekolicinom korisnika ove mreže.

Jedna od onih koje su dobile ove uvide objavila je kako je njen sadržaj postao viralan nakon što ih je usvojila i primenila.

Instagram, aplikacija, kompanija, logo

Instagram, Foto: Tanjug/AP

Nju je u novembru kontaktirao neko iz instagrama, nakon čega su imali sastanak na kome su pričali o njenom profilu, o kratkim videima koje objavljuje i o tome zato joj pregledi opadaju. Objasnili su joj da je algoritam takav da nagrađuje kreatore određenih vrsta sadržaja, ali i na osnovu toga koliko ih često objavljuju.

Savetnik joj je predložio da objavi 3 posta nedeljno, 8 do 10 storija nedeljno, 4 do 7 videa nedeljno na Reels platformi i od jednog do tri IGTV nedeljno.

Kada je prvi put čula za ove kvote, počela je da se smeje, jer joj je ta količina sadržaja bila nerelano velika. Sa njom se slažu i ostali koji su dobili sličnesmernice od Instagrama.

Objasnili su im da je za povećanje pregleda i broja pratilaca važno da se koriste sve mogućnosti koje mreža nudi, pogotovo video. Takođe, svi influenseri tvrde da je naglasak bio na korišćenju najvovije Reels platforme koja je neka vrsta konkurencije Tik Toku i na kojoj se objavljuju kratke video forme. 

Video: Gde smo bili tada, a gde danas: Vizionarski intervju Jevrosimovića pre 15 godina

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>