• 1

Hologram je nova top biznis tema: Prvi klijenti se već prijavili, i Tim Drejper investira

Korporacije vide holograme kao inovativan način komunikacije sa zaposlenima i kupcima, uz smanjenje putovanja

  • 1
Hologram revolucija u biznisu posao

Foto: Shutterstock

Mark O'Nil, glavni izvršni direktor kompanije "Columbia Shipmanagement Ltd.", obično odlazi na desetine putovanja godišnje - na daleke lokacije - kako bi se sastao sa 17.000 članova posade 400 plovila kojima njegova kompanija upravlja.

Svakako da nije lako sve to ispratiti, pre svega fizički, tako da bi inovativne tehnologije umnogome mogle olakšati posao biznis liderima iz celog  sveta.

Tokom 2020, prošle i ove godine, već smo zasigurno utvrdili da je rad na daljinu transformisao tržište, ali i uopšte svakodnevne navike ljudi, ipak, dometi su još veći.

Blumberg ovih dana piše o "šefu koji bi mogao postati hologram", odnosno o tome kako se O'Nil u januaru tekuće godine pojavio u 3D sjaju na konferenciji u Manili - ali je putovao samo nekoliko kilometara daleko od sedišta kompanije na Kipru.

O'Nil je učestvovao u događaju kao hologram, u prirodnoj veličini, unutar kutije visoke više od 2 metra, i mogao je da komunicira sa auditorijumom preko ekrana na Kipru.

"Columbia Shipmanagement Ltd." planira da koristi ovu tehnologiju za obuku radnika, bez potrebe da ljudi putuju širom sveta. Ovom direktoru se pomenuta ideja toliko dopada da planira da kupi još jedinica za druge kancelarije.

- Bio je to pravi "pošalji me" trenutak. Osećali su da sam zaista tamo - rekao je.

Slične inicijative podržavaju i mnogi startapi, kao i giganti Gugl i Majkrosoft. Ove kompanije nastoje da obezbede holografske komunikacione usluge preduzećima, a firme poput DHL, Novartisa i IWC Schaffhausen - već su se prijavile kao klijenti.

Blumberg dalje piše da su kompanije, podstaknute pandemijom, imale šansu da ponovo razmisle o pravilima rada, pri čemu korporacije vide holograme kao inovativan način komunikacije sa zaposlenima i kupcima, uz smanjenje putovanja.

Celokupno podešavanje koštalo je "Columbia Shipmanagement Ltd." 160.000 dolara, iako Portl prodaje pojedinačne kutije za 65.000 dolara, a nudi i "verziju stola" od 5.000 dolara. Portl je prikupio 15 miliona dolara od investitora, uključujući Tima Drejpera.

Video: Njegove ruke su jako skupe: Jednu frizuru pravi po 10 sati i naplati preko 100 evra

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>