• 3

Sve o srpskom brendu Tesla koji je "ukrao" svu pažnju u Berlinu: Kakvi će biti uređaji, šta čeka svet, cene...

Krajnji korisnici su centar svih naših težnji. Nastojimo da odluke o novim proizvodima ne donosimo bez razumevanja njihovih želja i stremimo tome da naši proizvodi uvek zadovolje njihove potrebe, kaže Lozo za Telegraf Biznis

  • 3

Tehnologija se vratila u Berlin, na najveći sajam potrošačke elektronike IFA, a Srbija je bila deo ove ogromne manifestacije sa štandom domaćeg brenda.

Kompanija Comtrade sa brendom Tesla na ovom događaju izložila je premium seriju bele tehnike, kao i QLED televizore.

I upravo je štand Tesle pobrao brojne simpatije. Mnogi su želeli da čuju više o brendu koji ima tako zvučno ime.

Nebojša Lozo, generalni direktor brenda Tesla u intervjuu za Telegraf Biznis govori o razvoju kompanije, planovima, ali i šta to čeka potrošače u svetu kada je reč o kućnim aparatima. 

"Priču o Tesli pisali su iskusni pojedinci iz naše kompanije i to je omogućilo da se prepozna izuzetan potencijal za budućnost brenda", kaže na početku razgovora Lozo.

  • Potrošači u svetu i Srbiji skloni su da se vezuju za brendove; kolika je popularnost brenda Tesla i šta je važno da znamo o njemu?

- Odlično ste to primetili. Brend je uspešan i popularan samo ukoliko ispuni očekivanja korisnika i na taj način ga veže za sebe. Osnova su, naravno, kvalitet proizvoda i vrednost koju korisnici uređaja dobijaju.

Nebojša Lozo - General Manager, Tesla Brenda

kompanija je, uprkos svojoj liderskoj poziciji u jugoistočnoj Evropi, odlučila da pokrene novi projekat – brend Tesla/Foto: Milena Đorđević

 

Veoma smo ponosni na stalan rast broja ljudi koji koriste naše uređaje i širenje zajednice kupaca širom sveta. To nam je, ujedno, i potvrda da je naša poslovna strategija adekvatna – širok spektar savremenih uređaja, dostupnih svakom domu i kreiranih sa ciljem da olakšaju svakodnevicu, a da pri tome idu u korak sa svim tehnološkim i dizajnerskim trendovima.

  • Tesla je brend kompanije Comtrade Distribution — šta ih tačno povezuje?

- Kompanija Comtrade spaja i neguje dve važne osobine kod svojih zaposlenih: tradicionalnost i inovativnost.

Veoma nam je važno da naši timovi poštuju tradiciju, ali da, istovremeno, sami sebi postavljaju izazove i podstiču napredak, kako u privatnom, tako i u poslovnom životu.

Baš zbog toga, kompanija je, uprkos svojoj liderskoj poziciji u jugoistočnoj Evropi, odlučila da pokrene novi projekat – brend Tesla.

Kreirali smo brend pre osam godina, sa misijom da ispunimo potrebe kupaca i budemo u mogućnosti da brzo reagujemo na učestale tržišne promene. Od samog početka, priču o Tesli pisali su iskusni pojedinci iz naše kompanije i to je omogućilo da se prepozna izuzetan potencijal za budućnost brenda.

Verujem da se danas svi ponosimo našim brendom, jer, iskreno, do sada je značajno prevazišao naša očekivanja.

  • Možete li da nam kažete koja je vizija kompanije i na koji način se Tesla prezentuje u svetu malih kućnih aparata?

- Veoma smo ponosni na naš tim, koji ume da sanja velike snove, nije u strahu od grešaka, fokusira se na inovacije i koji se, u svom poslu, uvek vraća potrebama korisnika.

Shodno našoj viziji da korisnicima širom sveta učinimo pristupačnima kvalitetne uređaje koji će da im olakšaju dnevne obaveze, fokus tima uvek je na širenju palete proizvoda.

Pohvale idu celom timu, koji je uspeo da ove godine kvalitetno prezentuje Tesla male kućne aparate, koji, kao što vidite, izazivaju najviše pažnje na našem štandu.

Odličan izbor uređaja sa fokusom na dodatne vrednosti, uliva nam poverenje da će mali kućni aparati uskoro da postanu jedna od naših glavnih proizvodnih grupa.

  • Nalazimo se na jednom od najvećih sajmova ove vrste; kako se Tesla ovde prezentuje?

- Naš ovogodišnji štand ima koncept savremenog doma. Na ovom sajmu smo izložili sve naše uređaje koji su neophodni za udoban i funkcionalan dom.

Potrudili smo se da u fokusu budu naši najnoviji uređaji, unapređenih karakteristika, kao i modernog dizajna: Tesla Onyx Premium serija bele tehnike, kao i naši moćni QLED televizori, ali i klima-uređaji koji emituju svež i čist vazduh. Nismo zaboravili ni na korisnike koji biraju tradicionalne uređaje.

U tom smislu, ponuda je zaista široka i, pre svega, prilagođena različitim potrebama.

  • Šta ste zapazili kao trend ove godine kada je reč o beloj tehnici, i uopšte, kućnim aparatima, šta ljudi najviše kupuju, koja je kategorija u fokusu?

- Kada pričamo o novim trendovima, važno je naglasiti da je uočljivo da savremeno doba usmerava korisnike da traže uređaje sa pametnim funkcionalnostima. Sa druge strane, uređaji definitivno moraju da imaju široku paletu boja, kako bi korisnici mogli da ih uklope u željene enterijere.

Pametni sistemi postaju neizostavan deo uređaja, bilo da pričamo o veš mašinama, klima uređajima, usisivačima ili frižiderima.

Naša kompanija je to prepoznala, i veoma smo ponosni što smo na najvećem međunarodnom sajmu uspeli da prezentujemo baš takve uređaje.

  • Koliko je danas teško održati korak sa savremenim tehnologijama? Koliko je, uopšte, moguće ići u dalje inovacije, odnosno, da li i vi spremate nešto što će da unapredi ponudu uređaja?

- Vrlo smo fokusirani na dalje širenje brenda Tesla. Naš ceo tim konstantno radi na unapređenju svake linije proizvoda, sa fokusom na inovacijama.

U prilog priči o inovacijama govore upravo neki od proizvoda koje izlažemo ovde, u Berlinu: pametni robot usisivač, personalizovani prečišćivači vazduha, moderne toplotne pumpe, frižideri sa Metal Cooling tehnologijom, kao i modernom tehnologijom dvostrukog invertera, mašine za pranje i sušenje veša sa sistemom održavanja veša Hygiene Pro, klima-uređaji sa mogućnošću uvlačenja svežeg vazduha, ali i mnogi drugi uređaji, kreirani da prate korake i zahteve savremenih tehnologija.

Ono što mi u ovom momentu pripremamo jeste dalji razvoj i ponuda pametnih i personalizovanih uređaja sa svim unapređenim karakteristikama koje u ovom momentu diktira svetsko tržište.

  • Ubuduće će potrošači lakše moći da upoređuju efikasnost proizvoda; koji je vaš savet, kako odabrati „štedljiviji“ aparat?

- Već dugo je energetska efikasnost posebno aktuelna tema za sve nas, s obzirom na to da želimo da sačuvamo svoju planetu. Shodno rastu cena energenata, naročito u poslednje vreme, raste i značaj energetske efikasnosti.

Ona postaje jedan od glavnih atributa za koji se korisnici primarno interesuju.

Baš zbog toga, kao društveno odgovorna kompanija, fokusiramo se na to da svi naši uređaji budu adekvatno označeni i da te informacije učinimo lako dostupnima. Time omogućujemo budućim korisnicima da se lakše informišu i izaberu štedljiviji proizvod.

  • Da li će to da utiče na cenu uređaja?

- Uvek je važno da se sagleda ukupno ulaganje koji će korisnik imati tokom životnog veka određenog uređaja.

Kupovinom jeftinijeg proizvoda, korisnik stiče utisak da je uštedeo određeni iznos novca, ali verujem da je svima već sada jasno da uređaji sa većom energetskom efikasnošću, vremenom, smanjuju ukupan trošak, te da baš zbog toga, dobijaju oznaku „best buy“.

  • Poznato je da, ponekad, nabavka rezervnih delova košta više od popravke uređaja; da li će se tržište rezervnih delova stabilizovati i da li će njihova cena biti kontrolisana?

- Zadovoljstvo potrošača je naš primarni postulat, zato nastojimo da pružimo kvalitetnu podršku korisnicima i nakon kupovine.

Sa fokusom na duži životni vek naših uređaja, ulažemo dodatne resurse u promociju produženih garantnih rokova, kako bi se korisnici osetili sigurnije pri korišćenju uređaja.

  • Šta je za vas i za kompaniju najveći izazov u ovim vremenima geopolitičkih tenzija i previranja na tržištu?

- Glavna snaga naše kompanije je tridesetogodišnje iskustvo koje smo stekli u ovom poslu širom sveta. Imajući u vidu nisku fluktuaciju zaposlenih, iskustvo je linearno raslo godinama.

U tom periodu, naša kompanija je prošla kroz različite krizne situacije i uspevala da iz toga izvuče znanje, koje će nam zasigurno pomoći da prevaziđemo i izazove u budućnosti. Snaga jedne kompanije ogleda se upravo u odgovoru na njih.

  • Možete li da prognozirate kako će za pet ili deset godina da izgledaju proizvodi koje danas nude kompanije poput Tesle?

- Pametna tehnologija stalno nam pruža inspiraciju i podstiče nas na sledeće korake. Naš glavni fokus je stvaranje Tesla Smart Home ekosistema.

 

Na toj putanji vidim i razvoj svih naših proizvoda: kompatibilnost i sinergija uređaja povezanih u cilju jednostavne kontrole rada, potrošnje i, naravno, sigurnosti.

  • Šta biste voleli da Tesla ponudi uskoro, a da ga trenutno nema u ponudi?

- Izuzetno sam ponosan što ćemo našim korisnicima uskoro da ponudimo uređaj kojeg premijerno predstavljamo ove nedelje na sajmu IFA — Tesla Air Mini, personalni prečišćivač vazduha.

Imajući u vidu aktuelna zagađenja vazduha širom planete, ali i sve teže oblike alergija, pozvao bih sve vaše čitaoce da se upoznaju sa efikasnošću ovog uređaja i zaštite sebe i svoju porodicu korišćenjem Tesla Air Mini prečišćivača.

Krajnji korisnici su centar svih naših težnji. Nastojimo da odluke o novim proizvodima ne donosimo bez razumevanja njihovih želja i stremimo tome da naši proizvodi uvek zadovolje njihove potrebe.

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Asd

    4. septembar 2022 | 14:53

    Svaka cast!

  • Korisnik Subotica

    4. septembar 2022 | 21:27

    Sve pohvale kompaniji, čestitke Gospodinu Nebojši Lozu, posle ovoga mi je još draže što sam kupio njihovu belu tehniku.

  • Vanesa

    5. septembar 2022 | 09:15

    Samo naše proizvode trebamo kupovati!!!!

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>