• 1

Kako vam Linkedin može pomoći u pronalaženju novog posla

Linkedin vam može pomoći u pronalaženju posla iz snova samo ako se pravilno koristi

  • 1

Linkedin mreža poprilično je popularna društvena mreža, ali se njen pun potencijal zaista retko koristi.

Kreiranje profila sa osnovnim podacima o obrazovanju i veštinama koje posedujete nije jedino što vam je potrebno da bi vaš LinkedIn profil privukao potencijalne poslodavce, već je neophodno da vaš profil bude u maksimalno popunjen. Jer, osim što LinkedIn profil ima funkciju onlajn CV-ja, on može ponuditi i mnoge druge pogodnosti koje se retko uzimaju u obzir.

Kako popuniti Linkedin profil?

Pre svega, potrudite se da sistematično popunite apsolutno sva ponuđena polja na vašem profilu. Važno je da LinkedIn profil poseduje podatke o prethodnim poslovima i projektima, vašim veštinama, seminarima i edukacijama koje ste pohađali, jezicima koje govorite, diplomama koje posedujete, itd.

Ove informacije neophodno je potkrepiti slikama, videima i dokumentima, a dodatni plus je ukoliko tagujete firme i ljude sa kojima ste sarađivali.

Kako je to prva stvar koju posetioci vašeg profila primete, posebnu pažnju posvetite profilnoj i kaver fotografiji, kao i kategoriji summary. Vaša profilna fotografija utiče na prvi utisak o vama, te je neophodno da ona bude profesionalna i vizuelno uklopljena sa kaverom.

Facebook, LinkedIn, Twitter

Foto: Pixabay.com

Nakon fotografija, fokus treba da bude na onome što nudite, odnosno u čemu ste najbolji i šta konkretno nudite. Prva rečenica ispod vašeg imena potrebno je da bude reprezentativna i primamljiva, što će potencijalne poslodavce zainteresovati da pogledaju kompletan profil.

Poseban plus biće vam ukoliko informacije na LinkedIn profilu budu na engleskom jeziku, ali vodite računa da nemate pravopisne greške.

Kategorija Summary važna je jer u njoj konkretno iznosite koji su vaši kvaliteti i šta možete da ponudite budućem poslodavcu. Kako su prvobitno vidljiva samo prva dva reda, potrudite se da budu primamljivo opisani, da bi čitaoci poželeli da kliknu na “see more”.

Sadržaj je kralj, kako u drugim slučajevima tako i ovde, a ova veština će učiniti da vaš LinkedIn profil bude uspešniji i da donosi bolje rezultate. Podrazumeva se da je ključ dobrog LinkedIn profila njegova optimizacija ključnim rečima, jer će vas preko njih budući poslodavci i tražiti.

Profil je dobro potkrepiti i sa nekoliko kvalitetnih autorskih članaka u kojima ćete na prezentovati svoje znanje na pravi način.

Bitcoin CEO Pavel Lerner

Foto: Linkedin/Pavel Lerner

Posebna pogodnost su i preporuke sadašnjih i bivših kolega, jer upravo mišljenje drugih o vama ima posebno veliku težinu.

Za bolju vidljivost profila zaduženi su endorsments, naročito ukoliko potiču od influensera iz vaše niše.

Kako odabrati sadržaj za Linkedin?

Podjednako značajni za kvalitet vašeg LinkedIn profila jesu postovi i članci koje na njega dodajete. Njihov sadržaj treba da bude edukativan, koristan i da na pravi način pokazuje vašu stručnost iz pomenutih oblasti. Potrudite se da postujete redovno i to isključivo originalan sadržaj koji ima određenu vrednost.

(Telegraf Biznis/Biznis.vesti)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>