• 0

Kako nastaju slogani koje pamtimo ceo život: Jedna stvar u marketinškim agencijama je ključna

- Bez dobrog tima nema ni kreativnih rešenja - tvrdi vođa uspešne marketinške agencije

  • 0

- Marketing ne sme da vređa inteligenciju ljudi, ni kada je u pitanju forma, ni kada  je u pitanju sadržina. To je glavni imperativ uspostavljanja dijaloga sa auditorijumom u današnje vreme: uspostaviti nove puteve i pristupe koji su zasnovani na humanosti i iskrenosti - poručuje Miroslav Maslovarić.

Posao marketinške agencije posmatram kroz dve prizme i dva podjednako bitna elementa. S jedne strane, odnos i saradnja sa klijentima podrazumeva zaista mnogo toga – razumevanje, poštovanje, kreativnu sinergiju, strateško planiranje i iskrenost. Postoji još jedna stvar koja je podjednako važna, a to je konstantno podsećanje klijenata da su poslovi kojima se bave bitni i da je sve što su do sada uradili vredno. Uloga agencije je, u tom kontekstu, da podseća, pruži dodatnu inspiraciju i motivaciju klijentu da nastavi sa svojim poslom još jače.

Sa druge strane, posao agencije je da na inovativan i inteligentan način stvori kreativna rešenja čiji je glavni cilj prodaja ili povećanje prodaje, nebitno da li je u pitanju proizvod, usluga ili poruka. To je drugi segment našeg posla – prenošenje određenih ideja i strategija u tekstualnu i vizuelnu formu na zanimljiv, emotivan i direktan način.

  • Iako mlada, agencija na čijem ste čelu sarađuje sa renomiranim domaćim i stranim brendovima uglavnom iz oblasti fmcg industrije.. Kako ste uspeli u tome?

Za dve godine koliko postojimo, uspostavili smo saradnju sa velikim brojem kompanija iz različlitih industrija, ali, kako ste rekli, najveći broj klijenata nam dolazi iz FMCG industrije.

Jedan od glavnih razloga ovog uspeha je svakako naš tim sastavljen od kombinacije iskusnih profesionalaca sa bogatim iskustvom u saradnji sa najvećim kompanijama i mladih kreativnih ljudi koji imaju vrhunski kvalitet i veliku želju za dokazivanjem.

Ulaganje u ljude se pokazalo kao naš najveći strateški potez.

Miroslav Maslovarić, CEO marketing agencije T&T Brand Factory

Miroslav Maslovarić | Foto: Promo

  • Da li postoje kampanje na koje ste posebno ponosni?

S obzirom na to da i dalje smatramo da smo „mlada“ agencija, zaista smo zadovoljni brojem kampanja koje smo radili tokom poslednje dve godine. Mnogo toga zanimljivog je izašlo iz naše kuhinje i u tom smislu, nezahvalno bi bilo da izdvojim neke kampanje ili projekte. Spomenuću samo kampanju koja je u toku za brend Josh! Kompanije Bambi sa najboljim centrom planete Nikolom Jokićem kao zaštitinim licem...

  • Šta razlikuje dobrog i „manje dobrog“ klijenta? Kako Vi razvijate i unapređujete odnose sa poslovnim partnerima?

Odnos između klijenta i agencije je, na prvom mestu, izuzetno dinamičan. Ako tako posmatrate stvari shvatićete da jedan loš dan ili jedna loša nedelja ne bi trebalo da predstavljaju tačku fokusa. Svi smo na kraju dana ljudi i imamo dobre i loše momente; bitno je da klijent i agencija imaju isti zacrtani cilj i da od toga ne odstupaju. I pre svega, bitna je iskrenost i poverenje.

Takođe, saradnja koja je zasnovana na poštovanju i razumevanju, slušanju i promišljanju sa obe strane u najvećem broju slučajeva predstavlja zdravu polaznu tačku. Kada je u pitanju neslaganje u stavovima ili idejama, mišljenja sam da je, bez obzira na nivo neslaganja, izuzetno bitno saslušati drugu stranu, racionalno promisliti i mirno, iskreno, otvoreno i argumentovano govoriti.

  • Vizija agencije T&T Brand Factory i marketinga u narednim godinama? Da li postoji univerzalna formula za uspeh jedne agencije u Srbiji?

Mislim da postoji i da se osnovni principi ne menjaju nigde na planeti. Ipak, mnogo toga mora da se dogodi da bi se priča pokrenula. Potreban je jak tim sastavljen od odgovornih i kreativnih individualaca na svim pozicijama koji znaju i vole da igraju po pravilima timske igre.

To je, verovatno, najteži deo formiranja firme i osnova dobre agencije – imati tim koji može da odgovori na sve zahteve klijenta. Tako da u narednim godinama, kada je u pitanju T&T Brand Factory, vidim još jaču i organizovaniju ekipu ljudi koja radi još bolje, pratićemo trendove i truditi se da svoje poslovanje proširimo u onim sferama koje za klijente predstavljaju najveći izazov.

Sa druge strane, kada je u pitanju formula za dobar marketing, danas su ljudi informisaniji. Nego ikad. Kritički posmatraju stvarnost oko sebe i to smatram izuzetno pozitivnim jer upravo to nas, ljude iz industrije, usmerava da radimo bolje, kvalitetnije i pametnije. Ponoviću nešto što govorim stalno – marketing ne sme da vređa inteligenciju ljudi, ni kada je u pitanju forma, ni kada  je u pitanju sadržina. To je glavni imperativ uspostavljanja dijaloga sa auditorijumom u današnje vreme: uspostaviti nove puteve i pristupe koji su zasnovani na humanosti i iskrenosti.

(Telegraf.rs)

Komentari

Preporuka sa Weba

Google preporuke