Njegov kadar ima minimalnu platu od 4.000 € i tražen, siguran posao u Srbiji: Upoznajte direktora VA

 ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Zoa
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • 👋

    03. januar 2020 | 07:35

    Meni ovaj na slici liči baš na tipičan "kadar"

  • Zoa

    02. januar 2020 | 22:57

    Aviomehanicar ima platu 40-ak hiljada... U Jat tehnici, jedino im omoguce da idu u Poljsku I tamo zarade da ne bi bili socijalni slucajevi. Bolje mozda I ova "akademija" nego neki Singidingi, Segamega....

  • NE

    02. januar 2020 | 22:51

    Sve je to tako samo na papiru. Teska skola koja je napravljena za tatine sinove koji ce posle 4 godine u Vazduhoplovnoj akademiji da plate 50-100 hiljada evra, kada uzmemo sve troskove u obzir, i da zavrse pilotsku skolu u Vrscu ili cak i u Vazduhoplovnoj akademiji, koja i na taj nacin izvlaci novac od ucenika. Praksa je jako losa. Pet dana po polugodistu za smerove vezane oko saobracaja. Za mehanicare i mehatronicare je to malo cesce, ali opet jako neozbiljno. Jedino sto u toj skoli vredi upisati je smer za avio-tehnicara, koji je jedan od tezih. Roditelji, ne padajte na sminku koja je ova skola nanela na svoje ime. Upisite dete na nesto sto moze da nastavi da studira bez veceg finansiranja, kao sto je ovo.