• 0

Tinejdžeri koji zgrću milione: Čime se bave "i-momci"?

Njihov talenat nije pevanje niti gluma, ali u poslednjih nekoliko meseci su postali prava senzacija

  • 0

TikTok je društvena mreža za razmenu snimaka. Iako još nije vrlo popularna na našim prostorima, veliki je hit u Americi, a prvenstveno je koriste tinejdžeri koje privlači viralnost različitih videa dostupnih na ovoj platformi.

Tinejdžeri obično snimaju sebe dok sinhronizovano otvaraju usta uz omiljenu pesmu ili dok izvode plesnu rutinu slobodnog stila. Reč je o nekakvoj mešavini Snepčeta i Vajna, koji više ne postoji.

Vremenom se na TikToku izrodila čitava supkultura takozvanih "i-momaka" i "i-devojaka", u originalu na engleskom "e-boys" i "e-girls". Oni su mladi, atraktivni tinejdžeri koji snimaju viralne videe u svojim sobama.

Možda zvuči neuzbudljivo, ali „i-momci” su u poslednjih nekoliko meseci postali prava senzacija. Njihov talenat nije pevanje niti gluma. Poenta njihovih snimaka jeste da dočaraju nekakvu ironičnu pošalicu na razne teme koje se tiču tinejdžera današnjice ili se jednostavno snimaju dok prave grimase.

Ako i dalje niste impresionirani, zapanjiće vas saznanje da Čejs Hadson, jedan od „i-momaka”, ima čak 9 miliona pratilaca na TikToku, a sada je uspeo i da unovči svoju popularnost.

Čejs ima svega 17 godina i nedavno je potpisao ugovor sa najvećom agencijom za pronalaženje talenata na svetu, "WME". Čejsu će ovaj ugovor pružiti priliku da se bavi modelingom, muzikom, filmom i bilo čim drugim što je unosno u šoubiznisu.

Čejs nije jedini tinejdžer sa TikToka koji potpisuje višemilionske ugovore za modeling

Osamnaestogodišnjeg Noena Jubanksa, koji na TikToku broji 7.5 miliona pratilaca, regrutovao je francuski brend luksuzne garderobe „Selin” kao novo lice njhove marketinške kampanje.

Agencije za menadžment, kao što su "Vivid"i "TalentX", bacile su oko na novu grupu tinejdžera sa izraženim jagodicama i dopadljivim ličnostima koji stiču slavu zahvaljujući milionima pratilaca na TikToku.

Biti „i-momak” postaje unosan odabir karijere. Ipak, značenje ovog pojma drastično se promenilo u kratkom roku. Iako postoje neko vreme, „i-momci” nisu oduvek bili senzacija kakva su trenutno. U početku je to bila grupa mladića u pubertetu koji su obrazovali sopstveni stil odevanja i ponašanja. Oni su bili nadahnuti skejterskom kulturom, hip-hopom, anime crtaćima, sklonosti prema detaljnom kostimiranju (eng. "cosplay), BDSM i gotskoj supkulturi, kao i nostalgiji devedesetih.

Njihov stil neretko je bio nerazdvojan od nekakve polo majice u stilu Čendlera Binga iz serije „Prijatelji” i čupave kose sa razdeljkom i pramenovima u zelenoj ili plavoj nijansi (Vox).

Danas oni predstavljaju svojevrsni brend influensera

Kako bi povećali sopstvenu popularnost, neretko se okupljaju u takozane kolektive. Jedan od njih je i "Hype House" kome pripada Čejs Hadson. Odnedavno se izrodio novi fenomen influensera sa TikToka koji iznajmljuju velelepne vile gde zajedno provode vreme i postavljaju snimke svojih dogodovština. Ovakvi videi su jako popularni među korisnicima i donose puno pregleda i lajkova, a samim tim i zaradu.

 
 
 
Погледајте ову објаву у апликацији Instagram

Welcome to the squad boys. Photos by @bryant

Објава коју дели Hype House (@thehypehousela) дана

Čelnici TikToka sada nastoje da pronađu efikasnije načine da uvećaju priliv novca tako što će svojim influenserima omogućiti više marketinških mogućnosti. Jedna od ideja je da se izradi bolja infrastruktura linkovanja kako bi „i-momci” i „i-devojke” koristili snimke za jednostavnije promovisanje svoje robe.

- U fazi smo istraživanja različitih poslovnih modela koje možemo da ponudimo našim kreatorima sadržaja koji će pomoći rastu njihovih brendova - istakla je Vanesa Papas, generalni menadžer TikToka.

N.I.

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke