Ova Jutjub zvezda ima 6 godina i zaradu od 18 miliona dolara: U čemu je trik?
Entertejment kompanija "Yoola" sarađuje sa jutjuberima širom sveta, među kojima je i šestogodišnja Anastasija Radzinskaja (Anastasia Radzinskaya), i od njihovih kanala pravi milionske imperije.
Jutjub kanali popularne Nastje, kojih ima 9, broje 117 miliona pretplatnika i generišu 18 miliona dolara godišnje - prenosi Forbes, na osnovu svojih najnovijih podataka o zaradama preko Jutjuba.
"Yoola" joj je pomogla da razvije svoj internet biznis i zaradi ogroman novac od video sadržaja: od toga kako se druži sa tatom, koje trikove otkriva za Noć veštica, pa do toga kako se sređuje i slavi rođendan.
Svi njeni sadržaji, ukupno, imaju 48 milijardi pregleda, a trenutno zauzima treće mesto na listi najplaćenijih jutjubera.
Nastja je postala jedna od najbrže rastućih jutjubera na planeti, uz pomoć globalne strategije ove entertejment kompanije. Poseduje 4 "Diamond Play Buttons" nagrade, koje se dodeljuju za svaki jutjub kanal koji premaši 10 miliona pretplatnika (u njenom slučaju to su četiri od devet kanala).
Five-year-old YouTuber Anastasia Radzinskaya is one of the highest-earning YouTube stars. Radzinskaya goes by Nastya, or Stacy, and she stars in six YouTube channels. She moved to the US from Russia in 2018 and speaks both English and Russian. She reportedly earns $18 million annually from her YouTube channels. Via Business Insider. Her YouTube income is a combination of ads, brand partnerships, and endorsements. What are your thoughts on children internet stars? Is there any age that’s to young for a child to become a business brand? Join us on 1/25-1/26 for our Atlanta weekend takeover, which includes a live podcast, a private dinner with an open bar, private networking event and workshop. Click the link in our bio and go to the Events tab for info. Sponsorship Opportunities Available. DM if interested. #EYLATLОбјава коју дели Earn Your Leisure (@earnyourleisure) данаПогледајте ову објаву у апликацији Instagram
Šestogodišnja Ruskinja pripada onim jutjuberima koji prave kanale za globalno tržište, odnosno koriste nekoliko jezika kako bi privukli simpatije. Pre samo godinu dana, Nastja se iz Rusije sa roditeljima doselila u SAD, a iako ima tako malo godina, govori ruski, engleski i španski. I drugi jezici su joj u planu.
Njeni najpopularniji, multijezički kanali su: Stacy Toys, na engleskom, sa 25,4 miliona pretplatnika, Like Nastya Vlog, na ruskom, sa 46,8 miliona pretplatnika, i Like Nastya, na engleskom i ruskom, sa 15,5 miliona pretplatnika.
Ejal Baumel, izvršni direktor kompanije "Yoola", kaže za Biznis Insajder da je tajna ove uspešne globalne strategije upravo u multijezičnosti, i dodaje da su oni pre Nastje sarađivali sa mnogim drugim jutjuberima iz Engleske, Nemačke, Rusije. Uspeh je bio zagarantovan.
Poznavanje više jezika vas upućuje na veći broj ljudi, odnosno tržišta, a sve to donosi više pregleda i novca. Multijezički jutjub kanali su trenutno, bez obzira na tematiku kojom se bave, najbrže rastući. Baumel kaže da je Anastasija Radzinskaja "bila savršen kandidat za ovu strategiju, jer je već govorila ruski i engleski, i pomalo španski".
Video: Mlade jutjuberke o stvarima koje im roditelji govore
(Telegraf Biznis)
Video: Vučić na otvaranju deonice Moravskog koridora: "Ovo je najbolji put u Srbiji, pišemo istoriju"
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Pkv
Zaradjuje na ničemu,ali bukvalno..!
Podelite komentar
Nikola
Svaki vid zaradjivanja novca razumem,ali ovo mi nikako ne ide u glavu.!
Podelite komentar
Realan
Pogledajte valone iza kojeg su oblika i sta rade sa nasom decom,n to ce nazalost biti normalno. Pedofilija.
Podelite komentar