≫ 

"Za sekund nam se 'zavuku' u mrtav ugao!": Zašto se vodi rat između vozača i motociklista?

 ≫ 

Kakvo je vaše iskustvo sa vozačima motocikala?

Komentari

  • mikabg

    28. septembar 2020 | 15:58

    Vozač sam automobila nekoliko decenija i moja isustva sa vozačima motora su jako loša. Vrlo su bahati, velika većina njih ne poštuje propise, jer smatra da oni kmaju isključivu prednost.

  • Rajkitj

    26. septembar 2020 | 07:51

    Pored provlačenja, umeju onako bezobrazno da stanu ispred prvog na semaforu, jer smatraju da su startniji, pa ne smeš da kreneš na zeleno nego moraš da čekaš bajkera da se pomeri. Sve u svemu, veoma su bahati.

  • Boki

    26. septembar 2020 | 06:44

    Jednu stvar ne razumem. Nedavno se dogodilo da je motociklista prepolovio automobil koliko ga je "lagano" udario vozeći u naselju, poginuo nažalost. Vozač automobila je uhapšen jer se sumnja da je odgovoran za smrt motocikliste. Kako je moguće optuživati vozača za ovako nešto kada je jasno da je motor išao toliko brzo da je glupo uopšte razmatrati šta je vozač automobila morao da uradi...

  • Jonny

    25. septembar 2020 | 19:02

    Koliko puta sam na putu video bajkere sa stranim tablicama i nikada nisu preticali na nepreglednim mestima ali cim se nas pojavi to je ravno samoubistvu, ali on je opasan dasa jer pretice kao kamikaza a posle se hvali kako je vozio. Mozda 10 do 20% nasih vozi motor po propisima a ostali su za robiju.

  • Bhm

    25. septembar 2020 | 18:26

    Vozac motocikla ako hoće da bude ranopravan ucesnik u saobraćaju onda mora tako i da ae ponasa tj da se ponasa po propisima kao da vozi automobil.Ako vozi sredinom trake a trebao bi najvise metar od bankine ili ivice puta onda na primer treba da se skloni iz brze trake kad neko hoce da ga obiđe a ane zato što moze da da 0un gas i odleti da zeza ljude i ne da im da ga obiđu.Njihovo obilaženje s desne strane uz bankinu ili provlačenje izmedu automobila je klasičan pokusaj samoubistva.Ne znam kako se zove proletanje kroz naselje sa 160,180 ili 240 na sat?Voznja na 1 tocku?Stvarno treba svi da pripazimo na naše drage bebice na dvotockasima...

    • 26. septembar 2020 | 09:43

      navin

      @Bhm

      Kao neko ko vozi motocikl potpuno se slazem sa napisanim. Osim da moramo da vozimo do 1 metra od ivice tj. linije. Mislim da je tu promenjen pravilnik . Zbog cesto nacete kolovozne trake u rubnom delu sigurnije je drzati sredinu.

  • revolution

    25. septembar 2020 | 18:08

    pod A ogranicenje u gradu 0d 50 je iditizam jer su zeleni talasi prjektovani na 60 pod B zaustabljanje vozaca od strane policije sa izgovorom redovne kontrole je bezobrazluk pod C retardi pisu zakon o trotinetima a elektricne bicikle preskocili pod D jedino kod nas upaljena svetla poboljsavaju uocljivost...ostali su glupi pod E ja trideset godina nemam udes sa kolima i motorciklom a placam osiguranje kao i onaj ko svake godine ima udes jer menjam cesto vozilo....kao da vozilo mene vozi a ne ja njega

    • 26. septembar 2020 | 07:07

      Vozac

      @revolution

      Polisa osiguranja se vezuje za osobu a ne vozilo, mozete menjati vozilo a premijski stepen se ne resetuje.

    • 26. septembar 2020 | 19:02

      Sad malo ja

      @revolution

      Niste u pravu, proverite.

    • 1. oktobar 2020 | 20:01

      Bmx

      @revolution

      Ma ti si sampion!! 👍

  • Djole👍

    25. septembar 2020 | 17:17

    Prvo razgranicite motoriste na one koi imaju motore i divljaju gradom dase pokazuju i idu po kafice i cigarete sa njima .... i motoriste koima motor sluzi da sednu i prodju pola srbije uzivajuci u voznji..... e kad skontate ko je ko tada cete i videti ko pravi probleme... sto se tice vozaca automobila 10% njih vozi po pravilu propisu i postuje pesake motore i ostalo.... ali onih 90% psuje one sto sve postuju jer su spori i bas je sad morao da stane kad ja zurim da pusti pesaka.... saobracajne kulture nema u oba slucaja. Neka nam je bog upomoc na putevima.... posto sami neumemo dase cuvamo...

  • Sad malo i ja

    25. septembar 2020 | 16:53

    Imam ozbiljan broj godina i profesionalni sam vozac. Prosao sam veci deo Eevrope i nigde nemam problem u voznji osim kod nas. Nemamo osnovnu kulturu u saobracaju na svim nivoima, kola, motori, bicikle, nazalost i ovo novo zlo od trotineta na struju kao i kod pesaka koji ne umeju da spuste telefon prilikom prelaska ulice jer su u tom momentu aktivni ucesnici u saobracaju. U moje vreme nisu svi mogli niti morali da poloze vozacki ispit a danas svako moze da vozi sta pozeli.

  • Majkl Džondar

    25. septembar 2020 | 15:34

    Zato što su vozači automobila bahati a vozači motora to ne mogu da budu, zna se zašto. Jedino mogu brzo da voze.

  • Nikola

    25. septembar 2020 | 13:04

    U pravu i u krivu su i jedni i drugi... Vozaci automobila u Beogradu, nevezano za ovu pricu, su bahati, bezobarzni, nabedjeni, ali... isti ti "Beogradjani" su i vozaci skutera... Ovde pricate o nekim migavcima, a sami ih ne dajete kad kao pomahnitali vozite slalom kroz guzvu... Turirate, svirate, divljate, bukvalno uznemiravate druge ucesnike u saobracaju, pogotovo pocetnike (cast izuzecima). Ja licno bas pratim retrovizore i uvek propustim motor (otvorim mu prolaz). Jel znate koliko njih/vas mi se zahvali? Kunem vam se, na 100 samo 1 ili 2 (toliko o kulturi). Dalje, neko je pomenuo "prdavce" od 50 kubika koji se provuku i stanu prvi na semafor, pa posle voze 35km/h po sred puta (to nije bahato). Drugo, pesaci kada prelaze ulicu, a u oba smera stoje kolone sigurno ne racunaju da po sredini, izmedju, juri skuter. Podrzavam da trebaju da se provlace (za to valjda i sluze), ali uz punu sopstvenu paznju i odgovornost... Ako kroz kolonu koja se krece 30 na sat vozis slalom 50-60, velika je verovatnoca da te neko nece videti, da ce obilaziti rupu i u svojoj traci "cimnuti" auto 10-15 cm u stranu.

  • Žika motka

    25. septembar 2020 | 11:50

    Ni jedan motorista ne zna da vozi motor, drugo je to što on misli da zna,ali većina u današnje vreme slabo vize,koliko poginuse samo ovo leto!?

    • 25. septembar 2020 | 13:44

      VALJEVAC1

      @Žika motka

      Auuu jel si siguran u to sto si napisao?!?!? Stvarno mi nije jasno kako sam obisao Italiju, Svajcarsku, Nemacku, Slovacku itd na BMW 1200GS ako ne znam da vozim!!! Usput radim autoelektriku i puno takvih kao ti ima nabedjenih i sve znaju a moraju li bas taj abs senzor da radi jel moze da se iskljuci😂 jel mora da se menja senzor istrosenosti plocica pa jos su i plocice dobre ma lud proizvodjac stavio senzor istrosenosti i prijavljuje a plocice samo sto metal ne drlja po disku on bi da vozi i koci kaze malo skripi jeste on pametan a svi mi majstori i oni inzinjeri u fabrikama glupi!!! Usput jel mozete da iskljucite egr ventil dijagnosticki naravno da mogu cena 120 eura a nov kosta 5500 din za recimo golfa 5 ali bolje on da iskljuci i da trosi vise i brlja motor jel planira izgleda da ga vozi jos 20 godina nigde veze sa mozgom e takvih pametnih kao ovi navedeni a ima jos bisera u poslu lupaju kao i ti!! Usput mogu da ti predajem voznju kako motorom tako i automobilom! Ove godine po Srbiji sa motorom a sledece ako se smiri ova situacija opet po inostranstvu a isto tako i sa autom a ti daso posto ocigledno po tebi niko u Srbiji ne zna da vozi motor a ni auto ocigledno kandiduj se za ministra saobracaja ili nekog instruktora pa uci druge ali izgleda da tebi treba poducavanje prvo propisa pa voznje

  • Bajker

    25. septembar 2020 | 11:35

    Profesionalni sam vozač kamiona u medjunaronom saobraćaju 17g, a u slobodno vreme vozim motor i ne mogu da ne kažem svoje mišljenje. Što se tiče italije i njihove vožnje, mogu samo reći da je najekstremnija u celoj evropi tako da oni koji su je iskomentarisali i našli za uporedjivanje, nisu u pravu, a što se tiče naših vozača mogu samo da kažem da su najnekulturniji u evropi. Motori se ne poštuju, jer su vozači kola besni na njih što će proći kolonu, čak su spremni i da im zatvore prolaz samo da ne bi prošli, pravdaju se mrtvim uglom i našom brzinom i unapred nas osudjuju.. Žmigavci služe za ukras i vozi se po principu ko je bezobrazniji, znakovi ničemu ne služe i svi su spremni za svadju na keca i dokle god je tako nema pomoći našem saobraćaju...

  • 🍦Goranac

    25. septembar 2020 | 11:14

    Ja samo mogu reci PARIZ i gradska guzva .. zadivljujuce je da to funkcionise i nema udesa ..

  • srbin

    25. septembar 2020 | 10:46

    Biciklisti su još već opasnost!

    • 25. septembar 2020 | 13:49

      VALJEVAC1

      @srbin

      Jeste u pravu si najbolje da se svi sklone sa puta od motora, kamiona, bicikli i pesaka da bi automobili mogli da se voze a posle ce biti krivi znakovi i semafori i poneki lezeci policajac zaboga sta ce on na putu! Naucite se prvo toleranciji, ljubaznosti( kulturi) pa ce sve biti normalno

  • MLS

    25. septembar 2020 | 10:28

    Kod nas je vozacka kultura na porazavajucem nivou, a posebno se stvar pogorsala prethodnih godina. Bezobzirnost, sebicluk ljudi koji misle da je put samo njihov, vecina vozaca koristi telefon, kuca poruke, nervoza, motociklisti voze kao sumanuti... Ljudi treba da imaju razumevanje i strpljenje u saobracaju. Juce baja u novom Audiju na petlji kod hipodroma vozi suprotnom stranom jer je bila kolona na ulasku u Pozesku, cemu to, stici ces 10 minuta ranije ali ugrozio si svoj i neciji zivot? Ovde su svi krivci, i motoristi i vozaci drugih vozila. Sto se tice provlacenja, zasto da ne, ali samo dok vozila stoje. To je u drugim zemljama regulisano zakonom, a vozaci su naviknuti da ostave prostor da motociklista prodje.

    • 25. septembar 2020 | 17:08

      Bekrija

      @MLS

      Kolovozna traka je put kojim se krecu sva motorna vozila.To vazi i za motocikliste.Kakva provlacenja?Kako da se provlaci kad se kolona krece malo po malo a o prolasku autoputem i da ne pricam.Ne mogu ja da vozim uvek bas po sredini trake,nekad se malo vise priblizim levoj a nekad desnoj.Koliko puta me prepadnu motociklisti koji se provlace.Dovoljno je deset centimetara u levo da se pomerim pa da on sleti s motora i da se povredi ili ne daj boze da ga pregazi auto do mene.Zato trake za ucesnike i postoje i moraju svi da ih postuju,Ne mogu ja da gledam ispred sebe i ujedno u retrovizor da se ne provlaci neki pametnjakovic.

  • Sasa

    25. septembar 2020 | 10:21

    Strategija provlacenja?!? Pa sam izraz "provlacenje" asocira na nesto sto ne bi trebalo raditi. Policija da sprovodi zakon, posebno u domenu radnji/postupaka koji ugrozavaju bezbednost, a ne onih kojima se lako puni budzet.

  • xxx

    25. septembar 2020 | 10:13

    Motociklisti moraju biti mnogo pazljiviji,pa taj mrtvi ugao stvarno postoji! Oni poprilicno jurcaju i provlace se kud ane treba

  • Stanko

    25. septembar 2020 | 09:50

    Potpuno zabraniti provlacenje izmedju vozila u saobracaju !!!! Jer i oni su ucesnici u saobracaju, moraju da cekaju svoj red. I da o velikim brzinama ne govirimo, jer veliki procenat njih preteruju, i kad se nesto desi djavo im je kriv, a ishodi toga su pretezno smrtni !!! PAMET U GLAVU I POSTUJTE SAOBRACAJNE PROPISE !!!!

    • 25. septembar 2020 | 10:32

      VALJEVAC1

      @Stanko

      Jesmo ucesnici u saobracaju tacno ali zato imamo mogucnost prolaska izmedju vas pri brzini od 20km/h ali vi zato NE TREBATE otvarati vrata dok stojite i izlazite iz vozila da vidite sta se desava jer i to je zabranjeno! Pogotovo sto uopste ne pogledate retrovizor koji tu stoji dzaba za vas dal slucajno ne naidje recimo biciklista a o motoru i da ne pricamo, migavci sluze za ukras ili bolje receno ko ga uopste stavi na vozila kad nije potreban! Malo razumevanja ako treba i dva puta pogledati zarad necije bezbednosti!!! Imas na putevima bas ovaj slogan sa slikom motociklista a nije za dzabe bas zato sto vecina vozaca uopste ga ne koristi kao ni migavce! Nisam vidovit pa da znam gde vi skrecete, a vozim i auto naravno i znam da po ovakvom vremenu ima dosta motociklista na putu to sto ja danas moram autom i po delove za tudja vozila i radim ne znaci da neko ima vremena ili slobodne dane pa je krenuo sa motorom da obidje malo Srbiju ( planine, banje itd) je ne moram da pazim i uopste mi ne smeta sto me obilazi dok stojim na semaforu ja pod klimom a on sa full opremom jakna, kaciga, potkapa, rukavice, pantalone, cizme imajte razumevanje za druge bice bolje svima

    • 25. septembar 2020 | 20:49

      teorija zavere

      @Stanko

      @ valjevac1 "...ali zato imamo mogucnost prolaska izmedju vas pri brzini od 20km/h..." Besni automobili imaju mogucnost da idu 300 km/h. Da li to znaci da treba da voze tom brzinom? Kada god ugledam motociklistu u retrovizoru pomerim se malo u stranu da mu ostavim prostora, ali da gledam svaki cas, da proveravam mrtve uglove zato sto neko na motociklu krsi propise ne pada mi na pamet!

    • 25. septembar 2020 | 22:56

      Elektro-vozač

      @Stanko

      @VALJEVAC1: Ko vam je i kada odobrio tu "mogućnost" da se provlačite gde vam nije mesto? Ako neko jeste to pod hitno treba ispraviti! Dok sam ja u Srbiji učio propise bilo je da se motorcikli tretiraju kao vozila pune širine. Nema provlačenja! Kako kola moraju da zaobilaze motoricikle tako i motorcikli moraju obilaziti automobile. U protivnom se kršenje propisa obično pripisuje vozačima kola. Kako je došlo do premale razdaljine? Da li je automobil nepropisno obilazio motorcikl ili obrnuto? Zbog tog katastrofalnog ponašanja motorciklista pojavljuju se i iz nemogućih i NEPREDVIĐENIH uglova. Da drže propisno odstojanje od kola i da dolaye samo odakle smeju, kao što je slučaj sa ostalim kolima drže, ni otvorena vrata nebi bila problem. Postojeći saobraćajni propisi niti zahtevaju niti mogu da zahtevaju da "otvarači vrata" moraju paziti na mentalne bolesnike koji se mogu pojaviti brže nego što moguće reagovati a ima budala koje se zaleću u vrata koja se već otvaraju. 20 km/h obilaženje na koje ti možda misliš ne podrazumeva obilaženje vozila koja stoje zbog saobraćaja ili semafora već samo zbog kvara ili sličnog (npr. natovaren traktor). Jedna jedina stvar koja ti je na mestu je signalizacija ali podjednako važi za sve. Oprema (jakna i ostalo) apsolutno nisu opravdanje nepropisnom ponašanju. Biti učesnik u saobraćaju nije pravo već privilegija. Ako vam se nešto ne sviđa, idite nečim drugim a svoje "zadovoljstvo" zadržite za odgovarajuće mesto i vreme.

  • Doktor

    25. septembar 2020 | 09:05

    Nijedan ortoped ne seda na motor, a kamoli da ga vozi! Svako ko se odluci da se vozi u tako jednom nebezbednom preveznom sredstvu, treba barem sa psihologom da poprica, ili još bolje sa psihijatrom.

    • 25. septembar 2020 | 10:02

      Miki

      @Doktor

      Ovo za ortopede nije tačno!

    • 8. septembar 2023 | 12:13

      Бокчан

      @Doktor

      Многи се нису одлучили за двоточкаше јер само то могу да возе и јер обожавају адреналин. Ја лично волим подједнако и мотор и кола, али кола никако не возим по Београду. Нити имам где да паркирам, нити ми се претерано свиђа да стојим 15 минута на једном семафору. По Вашем мишљењу онда, треба укинути све двоточкаше па да се сви возимо колима, сигурно би гужве биле мање а и било би више паркинг места, зар не?

  • JO

    25. septembar 2020 | 09:00

    U italiji koja je pojam motociklizma vozači motora se ne provlače napred nego naprotiv ostaju pozadi na semaforu. Svesni su da su automobili brži i puštaju ih ispred sebe. Mi živimo u državi gde je bahatost dobar dan i drugi ne postoje. Zato se i dešava toliko nesreća sa motorima.

    • 25. septembar 2020 | 10:02

      Ejj

      @JO

      Hmm svesni su da su automobili brži? Izvinjavam se ako ima u tekstu i ako ja nisam video ali mi se čini da nije napisano koji je procenat udarenih motociklista od pozadi. Nije napisano ni koja je mogućnost toplotnog udara ispod full opreme ako se čeka kolona od 50 vozila kao i dizanje temperature same mašine itd itd..

    • 25. septembar 2020 | 10:09

      VALJEVAC1

      @JO

      Automobili brzi ajde dete na lepo u skolu ponovo ako nista drugo bar ne lupaj

    • 25. septembar 2020 | 10:46

      Iki

      @JO

      Haha haha pa u italiji preko mrtvog coveka na putu bi svi presli a motori tek obilaze kako hoce i sa autima ako mogu preskocili bi te

    • 25. septembar 2020 | 11:51

      Srkimaja

      @JO

      Mislio je na manje skutere koji se najvise i voze u gradskoj voznji i kod nas je isti slucaj provuce se izmedju auta i onda na semaforu nikako da krene a posle pravi kolonu ..... a o davanju zmigavca u prestrojavanju da ne govorim vise od 50 posto vozaca ne daje zmigavac a to je jedna od opasnoh stvari u saobracaju ne stizu od kuckanja poruka dok voze (zaustavio sam ih jer umalo nisu izazvali udes sa mnom svaki je drzao telefon u ruci) strozije kaznjavanje ali ne novcano nego ponovo polaganje vozackog ispita i zakon za sve isti bez 2000 din policajcu i rijesice se problem .

    • 25. septembar 2020 | 22:56

      Elektro-vozač

      @JO

      @Ejj, VALJEVAC1: Električna kola brže ubrzavaju od većine motorcikala. Najbrža serijska električna kola brže ubrzavaju od najbržih serijskih motorcikala. Za sve je ograničenje brzine jednako. Patetični su motorciklisti koji se previše "guze" na semaforima.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA