• 0
 ≫ 

Naporan rad nije dovoljan: 8 korisnih navika donose napredak u karijeri

 ≫ 

Reputacija zaposlenih ne zavisi samo od učinka

  • 0
Ko je bolji lider: muškarac ili žena? Pixabay.com

Poštovanje rokova i optimizam samo su neke od osobina koje pomažu u građenju pozitivnog imidža radnika.

Naporan rad svakako neće ugroziti ugled među kolegama i nadređenima, ali postoje radne navike koje pomažu zaposlenom da postane poznat kao vrhunski profesionalac.

Tačnost

Poštovanje rokova je važna osobina i utiče na to kako zaposlenog doživljavaju kolege i nadređeni. Dolazak na posao pre početka radnog vremena stvara utisak preciznosti i pouzdanosti.

Izražavanje stava u pravom trenutku

Iznošenje mišljenja o važnim pitanjima jasan je znak da je zaposleni siguran u sebe i svoju poziciju u kompaniji. Uticajne osobe znaju kada je pravo vreme da iskažu svoj stav i tako ojačaju poziciju u kolektivu.

Traženje pomoći

Svaki radnika bar jednom u svojoj karijeri ne zna koji je naredni korak. Bolje priznati da je pomoć neophodna, nego obaviti zadatak bez jasne predstave o tome da li će konačni rezultat zadovoljiti nadređenog. Spremnost da se traži pomoć jedan je od znakova da ego ne utiče na poslovne sposobnosti zaposlenog.

Prilagodljivost

Nagle i korenite promene su sastavni deo karijere. Bez obzira na to da li se menjaju zaduženja, šefovi ili dolazi do spajanja kolektiva, prilagodljivi radnici pokazuju svoju marljivost u različitim uslovima. Važniji su menadžmentu od ljudi koji se stalno bune i odupiru promenama.

Profesionalni odnos prema poslu

Profesionalni odnos prema obavezama i ljudima veoma je cenjen na radnom mestu. Ova osobina odlikuje osobu koja surovo izvršava radne zadatke, ne beži od odgovornosti, ostaje smirena u teškim situacijama i ne širi tračeve po kancelariji.

Ljubaznost

Prijateljski stav i ljubaznost ne pomažu samo na poslu, već generalno u životu. Većina zaposlenih trećinu radnog dana provode u kancelariji. Ljudi žele da budu u društvu vedrih osoba, a sitničirai nisu među dragim kolegama. Dobrog saradnika krasi iskrenost, ljubaznost i želja da kancelarija bude prijatno mesto za rad, piše Business insider.

Pružanje pomoći

Bez obzira da li je reč o donošenju kafe pre važnog sastanka ili pomaganje kolegi da završi svoje obaveze, pouzdan radnik je uvek tu za osobu kojoj je potrebna pomoć. Menadžeri beleže ovu vrlinu, jer žele da spoznaju sve sposobnosti radnika. Njihovo zalaganje može biti korisno u poslovima koji nisu vezani za primarne radne zadatke.

Podrška i pozitivni duh

Stalna motivacija kolega i pružanje podrške kada ekipi ne ide dobro jedna je od važnih osobina pouzdanog radnika. Mnogi zaposleni u kriznim trenucima pogledom traže takvu osobu, jer nemaju dovoljno samopouzdanja i potrebno im je ohrabrenje. Podizanje atmosfere u kancelariji povećava raspoloženje, elan i ukupnu produktivnost zaposlenih. Kada među radnicima vlada dobra atmosfera, svako je spreman da pruži svoj maksimum.

Video: Mozga bez, telo ko špageta: Objektivni osećaj većine radnika nakon radne nedelje

(N.N.)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>