Kako se direktori nose s punim inboksom i šta znači kada vam Džef Bezos pošalje upitnik?

Kažu da je jedan od najstresnijih trenutaka vezanih za posao čitanje mejlova, odnosno proveravanje e-pošte, naročito posle odmora i dužih pauza.
Ako mislite da su najuspešniji i najbogatiji oslobođeni toga, varate se. I njima je inboks pun poruka svakoga dana, ali se različito nose sa tim. Svako ima svoju taktiku, a "najsuroviji" je Džef Bezos.
Kako piše Biznis Insajder, šef Amazona je poznat po tome što zaposlenima šalje poruke koje sadrže samo jedan znak - upitnik.
"Kada radnik dobije Bezosov upitnik u mejlu, to je kao da je dobio tempiranu bombu. Ostavi sve što je radio i smesta sprema odgovarajući odgovor za šefa", prenosi BI. Međutim, i Ariana Hafington ima svoja pravila.
Suosnivačica portala "Huffington Post" poštuje sledeće: ne otvara mejlove sat i po pre spavanja, ujutru ne proverava nove e-poruke čim otvori oči i ne čita ih dok je sa decom. Kaže da joj je pokojna majka to zamerila jednom prilikom, jer je gledala u telefon dok je pričala s mališanima.
Tim Kuk, čija je kompanija Epl nedavno probila 2 biliona dolara vrednosti, definitivno zna kako u svetu biznisa, a njegov odnos prema mejlovima je ovakav. On svako jutro ustaje pre 4h (03:45) i odmah se baca na posao, jer za sebe kaže da je radoholičar. Dnevno dobije do 800 mejlova.
Bil Gejts je otkrio da u jednom danu primi svega 40 do 50 e-poruka, ali ne čita sve odmah. Neke ostavi za uveče. Toni Sije, koji stoji iz kompanije Zapos, ima specijalan tim za čitanje mejlova, a on se sastoji od četiri od pet osoba. Oni, navodno, na poslu važe za "e-mejl nindže".
Video: Radnici koji će raditi od kuće do 2021. godine ili - zauvek?!
(Telegraf Biznis)
Video: Želimo da nađemo održivo rešenje, nalazimo se između dve svetske sile, pokušaćemo da ih približimo
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.