• 0

Niste izgradili dobar imidž na LinkedIn-u? Možda pravite ovih 5 grešaka

Poslovna mreža LinkedIn jedno je od najboljih mesta za umrežavanje i sticanje kontakata u biznisu, ali samo ako ne pravite ove greške

  • 0
LinkedIn

Foto: Pixabay

LinkedIn Corporation je društvena mreža ali samo za sferu biznisa, osnovana pre skoro dve decenije, tačnije 2002. godine u Kaliforniji.

Prema aktuelnim podacima, ima više od 660 miliona korisnika iz celog sveta, a LinkedIn malo više koriste muškarci (57%) nego žene (43%). Oko 37 odsto svih korisnika ima između 30 i 49 godina.

Ali, treba voditi računa o ličnoj promociji na LinkedIn-u, odnosno izbegavajte ove greške prema savetima stručnjaka, ako želite da izgradite bolji imidž.

Novine koje vam se dešavaju u privatnom životu (1) ostavite za neke druge mreže, kao što su Instagram, Tviter, Fejsbuk. Konsultant za komunikacije, Eva Džanota, kaže da je sadržaj na LinkedIn-u vidno postao ležerniji, ali to ne znači da je prihvatljiv.

Profilna fotografija ne sme biti neprofesionalna (2), a šta to tačno znači? Suzan Spik iz "FGB VIP" kaže da ne sme biti vama bliskih osoba, članova porodice ili kućnih ljubimaca. "Vaša glavna fotografija na LinkedIn-u treba da prikazuje isključivo vas, u profesionalnom svetlu", dodaje.

Vaš LinkedIn nalog ne treba da sadrži vaše godine (3), navodi Deb Vilej Horner, jer smatra da je to diskriminišuće. Ona takođe savetuje sve majke da ne stavljaju porodični status, jer neke firme i dalje diskriminišu zaposlene mame.

Takozvane "mekane veštine" ili soft skills (4) nisu poželjne na LinkedIn-u. Izbegavajte da govorite o svom entuzijazmu, ličnim afinitetima, ali izbegavajte i rečenice poput: Ja sam lider!

Novac (5) je nešto o čemu se takođe ne polemiše na ovoj mreži. Dakle, ne treba da pišete koliko trenutno zarađujete ili kojoj visini zarade se nadate. "To je velika crvena zastava", smatra Džastin Pinkar iz "Achievable".

Video: Kako da budete produktivnji na poslu: Robot Buddy zna sve odgovore

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>