Ova radna snaga trenutno najviše fali: 7 "obećanih zemalja" za iskusne vozače, plate ogromne
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Goran
Kako preterujete. Vozim u Nemačkoj godinama i ni u pismu nije tolika plata. O malim doprinosima i izdvajanju za penziju da i ne govorim. Drugo..nigde na svetu vozači ne rade 7.5 sati..jer im je već zakonom regulisano mnogo više.. a to je kontrolisano preko Taho kartice. Bolje je nego u Srbiji i to je to. Nemojte izmišljati kule i gradove za ljude kojima bilo kakva nada treba da bi se bolje osećali nego pišite realno, da oni ne bi bili posle razočarani. Bolje intervjuišite nekog vozača iz inostranstva i prikażite ljudima sliku realno.
Dragan
Norveska ne priznaje srpske vozacke dozvole,mislim da je isti slucaj i sa Svajcarskom i Holandijom.
Zox
Ogromna razlika izmedju Srbije i ostalih zemalja je ta, što nakon deset godina rada imate penziju minimalno 500eur a u Srbiji nakon 40godina 150eur jer se na račun uplaćuje minimalac.