• 1

Jedni vape da se vrate u ofis, drugi su prisutni samo "fizički": Kojoj grupi pripadate?

Više od polovine ispitanika iz generacije Z reklo je da rad na daljinu otežava uspostavljanje kontakata

  • 1
Zevanje, posao, pospanost, umor

Foto: Shutterstock

Ovo leto su u SAD, na tržištu rada, obeležila razočaravajuća stažiranja mladih ljudi, što je dovelo do toga da nedostaci rada na daljinu postanu očigledni za mnoge pripadnike generacije Z.

Oni koji tek ulaze u redove radne snage, kao pripravnici ili novozaposleni, naišli su na poluprazne kancelarije, odsutne menadžere i sporadične mogućnosti za umrežavanje, pokazuje novo istraživanje Harris Poll-a.

Više od polovine ispitanika iz generacije Z reklo je da rad na daljinu otežava uspostavljanje kontakata, dok je 55% reklo kako oseća kao da propušta važan korak u svom odraslom dobu, zbog načina na koji je pandemija uticala na "kancelarijsku kulturu", piše Blumberg ovih dana.

Njujorška agencija, takođe, izveštava o tome da bi se otprilike polovina američkih radnika mogla opisati kao "ljudi koji odustaju u tišini". Na engleskom jeziku, to bi bio izraz "quiet quitters".

Aktuelna studija kompanije Gallup pokazuje da "zaposleni nastavljaju da obavljaju svoj posao, ali da su psihički odvojeni od njega". Drugim rečima, prisutni su fizički, ali ne i glavom.

Prema Galupovom istraživanju iz juna, u kojem je učestvovalo više od 15.000 američkih radnika, zaposlenih na (ne)puno radno vreme, oko 50% ispitanika je zadovoljilo definiciju "tihog odustajanja".

To je termin koji se nedavno pojavio, a opisuje preovlađujući način razmišljanja radnika u trenutku kada je pandemija počela da menja prioritete zaposlenih, ali i politike preduzeća.

Studija je pokazala da je udeo angažovanih zaposlenih ostao stabilan na 32%, a onih koji su bili aktivno neangažovani porastao je na 18%, sa 17% na početku godine.

Video: Šta je tim bilding u Srbiji i kako da radnici prepričavaju mesecima dugodovštine, a da se ne napiju?

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari