Da li ste čuli za pojam "glasnih radnika"? Svako zna barem jednog i nema veze sa tonalitetom kojim razgovara
Nakon "tihog odustajanja" pojavio se novi viralni trend u poslovanju koji pogađa američku radnu snagu. U pitanju su "glasni radnici" i predstavljaju upravo one zaposlene koji provode više vremena govoreći o poslu nego što ga zaista obavljaju.
- U stvarnosti, 'glasni radnici' nisu ništa novo - priča Džo Galvin, šef firme za istraživanje za Fox Business i dodaje:
- Pokazivanje pred šefom je prilično tipično kancelarijsko ponašanje.
Sada, međutim, kako pojašnjava "ovi zaposleni razvijaju i prilagođavaju tradicionalne taktike i tehnike digitalnom, fleksibilnom radnom mestu za rad od kuće". I tu nastaje problem.
Najbolji savet kada su u pitanju ovi trendovi je da održite otvorenu komunikaciju i uspostavite vreme jedan na jedan sa svojim timovima. Ako ste u stalnoj komunikaciji, možda ćete moći da uhvatite "glasnog radnika" pre nego što situacija eskalira, govore stručnjaci.
Takođe, HR menadžeri moraju osluškivati zaposlene više nego ranije, imajući u vidu sve trendove koji se razvijaju u proteklih godinu dana.
Treba da identifikuju i pozabave se svim problemima sa trenutnim iskustvom zaposlenih - od loše tehnologije preko zastarele opreme do slabih performansi i šire - i odrede načine za poboljšanje ukupne kulture kompanije.
Jaka kultura "može ujediniti zaposlene i sprečiti ’glasne radnike’ da 'zagade' radno mesto - zaključio je Galvin.
(Telegraf Biznis)
Video: Svi govore o greškama, a šta je strah od uspeha? Biljana se iz Australije vratila u Srbiju
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.