Da li ste čuli za pojam "glasnih radnika"? Svako zna barem jednog i nema veze sa tonalitetom kojim razgovara

 
Čitanje: oko 1 min.
  • 0

Nakon "tihog odustajanja" pojavio se novi viralni trend u poslovanju koji pogađa američku radnu snagu. U pitanju su "glasni radnici" i predstavljaju upravo one zaposlene koji provode više vremena govoreći o poslu nego što ga zaista obavljaju.

- U stvarnosti, 'glasni radnici' nisu ništa novo - priča Džo Galvin, šef firme za istraživanje za Fox Business i dodaje:

- Pokazivanje pred šefom je prilično tipično kancelarijsko ponašanje.

Sada, međutim, kako pojašnjava "ovi zaposleni razvijaju i prilagođavaju tradicionalne taktike i tehnike digitalnom, fleksibilnom radnom mestu za rad od kuće". I tu nastaje problem.

Najbolji savet kada su u pitanju ovi trendovi je da održite otvorenu komunikaciju i uspostavite vreme jedan na jedan sa svojim timovima. Ako ste u stalnoj komunikaciji, možda ćete moći da uhvatite "glasnog radnika" pre nego što situacija eskalira, govore stručnjaci.

Takođe, HR menadžeri moraju osluškivati zaposlene više nego ranije, imajući u vidu sve trendove koji se razvijaju u proteklih godinu dana.

Treba da identifikuju i pozabave se svim problemima sa trenutnim iskustvom zaposlenih - od loše tehnologije preko zastarele opreme do slabih performansi i šire - i odrede načine za poboljšanje ukupne kulture kompanije.

Jaka kultura "može ujediniti zaposlene i sprečiti ’glasne radnike’ da 'zagade' radno mesto - zaključio je Galvin.

(Telegraf Biznis)

Video: Svi govore o greškama, a šta je strah od uspeha? Biljana se iz Australije vratila u Srbiju

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>