Život u 10 kvadrata? Pogledajte kako se ovaj momak snašao, a ima i savet za sve koji planiraju isto

Imao je taman prostora za krevet i snoubord

Keenan Laurence

Foto: Privatna arhiva/Keenan Laurence

Jedan momak je proveo 9 meseci u maloj kućici na imanju svog poslodavca. Imao je tek toliko prostora da može da stane krevet i - snoubord.

Podelio je svoju priču sa medijima i opisao svoje iskustvo i kako izgleda život u par kvadrata.

Srednju školu je završio u Kaliforniji pre tri godine i od tada živi nomadskim životnim stilom. Najviše vremena koje je do sada proveo na jednom mestu bilo je u Koloradu, devet meseci do januara ove godine.

Profesionalno se bavim frizbijem i posao zahteva da u zalivu budem po šest meseci. Van sezone, vreme sam delio između Kalifornije i Fidžija, gde pomažem u porodičnom poslu oko vođenja imanja na plaži.

U martu 2020. godine propustio je dolazak na Fidži za jedan dan - bio je na poslednjem letu koji je otkazan zbog pandemije.

"Useljenje u maleni dom u Koloradu nekako se posložilo", naveo je on.

- Moja sestra me povezala sa jednim od svojih prijatelja koji je tražio nekoga da pomogne u projektima oko njegovog imanja u Koloradu. Kada živite na visini od 9.000 stopa, potrebna vam je pomoć da izvodite sve radove, jer ne možete mnogo sami tokom zime kada ima snega. Kad je pandemija započela, brzo sam prihvatio da će to potrajati neko vreme, pa sam pomislio da bih mogao i da dam sve od sebe da to maksimalno iskoristim. Pošto sam veliki snouborder, znao sam da bih uživao u Koloradu - napisao je on.

Uselio se u malu kuću na imanju poslodavca u maju 2020. godine i proveo sledećih devet meseci u prirodi. Leti je planinario, a zimi išao na skijanje i bording. Boravak u malom zatvorenom prostoru inspirisao ga je da više izlazi napolje i istražuje, a takođe mu je bilo neverovatno da se vrati u svoj prijatan prostor posle dana provedenog na otvorenom.

- Zavisno od toga gde je dom, ako je loše vreme, možda ćete zaglaviti unutra. Tokom povremenih snežnih oluja često bih se osećao pomalo klaustrofobično kada ne bih mogao da izađem napolje - priča on.

Kućica je imala jedva desetak kvadrata, ali srećom, plafon je bio visok..

- Dok sam bio tamo, prefarbao sam spoljašnjost i unutrašnjost i napravio unutrašnje police i a okvir kreveta. Pošto nisam imao kuhinju ili kupatilo, koristio sam to u glavnoj kući svog poslodavca. Što se grickalica tiče, držao sam veliku vreću pored kreveta- kaže.

Razmišljao je mnogo o tome kako da udesi dom da funkcioniše, na primer, kada bi se vratio u kuću sa opremom za snoubord na kojoj je još uvek bio sneg - gde bi to stavio, svukao i okačio?

- Naučio sam da budem pedantan oko toga šta je blizu vrata, šta je daleko od vrata, i to uredim tako da postoji lep tok povratka kući ili odlaska. Jednom kad sam pronašao rutinu u malom domu, uspeo sam da izgradim police i okvir kreveta posebno da prilagodim mojim potrebama za skladištenjem. Moj glavni cilj nije bio da ostavim bilo šta van svog majušnog doma, pa sam veći deo odeće, obuće i opreme spremio ispod kreveta. Morate biti kreativni, to je gotovo kao da dizajnirate studentski dom - navodi ovaj momak.

Posle devet meseci života u toj kućici, iako je bio tužan zbog odlaska, vratio se u zaliv da bi se vratio svojoj karijeri kao vrhunski profesionalni igrač frizbija.

- Uzeo sam sve što je moglo da stane u moj Subaru, što mi je olakšalo da znam šta mogu da uklopim u svoj novi dom - bio je to zabavan mali izazov. Moj glavni savet svima koji su zainteresovani za sličnu vrstu poteza je da to želite da učinite. Trebaće vam mnogo napora da se smanjite i organizujete - savetuje.

Takođe je važno znati kako sebi praviti društvo i uživati u vremenu sam sa sobom.

- Morate znati kako da uživate u vremenu kada ostanete sami sa sobom! Ako je to nešto u čemu već uživate, zaista je sjajno bekstvo - poručuje na kraju.

Video: Iran predstavio svoju prvu hotelsku kapsulu: Cena jedne kreće se i od 1.000 evra

(Telegaf Biznis)

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.