• 10
 ≫ 

Pukao mu đon na patikama, trgovac kaže: Niste pravilno izuvali zapertlanu obuću!

 ≫ 

Udruženje Zaštite potrošača odmah reagovalo

  • 10

Na reklamaciju patika, zbog odvajanja đona od gornjišta nakon manje od tri meseca, trgovac odgovora "odbija se", a razlog za to je "nepravilno izuvanje zapertlanih patika".

Kada bi se odgovor Komisije za reklamacije malo uprostio, on bi glasio: "Odbijeni ste, naš odgovor je konačan i nismo dužni ništa da Vam pojašnjavamo i obrazlažemo. Ako niste zadovoljni, tužite nas". Ovo je samo jedan u nizu slučajeva sa kojima se pravni tim Zaštite potrošača susreće na dnevnom nivou.

Oni su kontaktirali spornog trgovca, a deo zapisa je u nastavku:

"Potrošač se zbog odbijene reklamacije obratila udruženju, gde je pravni tim nakon pregleda dostavljene dokumentacije utvrdio da postoje propusti u tumačenju zakonskih odredbi, budući da preduzeće „FERIT“ nije akreditovano da se bavi stručnim procenama o načinu na koji je došlo do oštećenja obuće, već za to postoje specijalizovana stručna tela."

"Tvrditi da je za odvajanje đona od gornjišta odgovoran potrošač „koji je izuvao zapertlanu obuću“ u najmanju ruku je nestručno i neozbiljno, a još problematičnija je konstatacija da je dokaz za iznetu tvrdnju „obuća koja je na reklamaciju doneta zapertlana."

"Uzevši u obzir sve izneto, predlažemo Vam da još jednom razmotrite ovaj slučaj i donesete odluku koja će biti u interesu svih strana u sporu. Rešavanje prigovora potrošača, koji za predmet imaju obuću, sudskim putem, kao što sugeriše Vaša Komisija za reklamacije, nezamisliv je način rešavanja potrošačkih sporova na bilo kom tržištu i u bilo kojoj situaciji gde su trgovcima zadovoljni kupci, zahvaljujući kojima i ostvaruju profit na prvom mestu."

"Međutim, ukoliko je profit i materijalni interes (na štetu krajnjih kupaca) cilj Vašeg osnivanja i poslovanja, onda su, donekle, ovakva odluka i obrazloženje razumljivi. Duboko smo uvereni da nema potrebe uplitati sudske organe u rešavanje spora oko zapertlanih patika, ali ukoliko je to Vaša konačna odluka i nju ćemo spremno dočekati, kao i na desetine sličnih nerazumnih odluka domaćih trgovaca sa kojima se suočavamo, na dnevnom nivou."

Video: Mesečeve patike glavni hit na aukciji, cena - prava sitnica

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • ....

    28. januar 2020 | 14:03

    Meni se stalno desava da mi patike puknu nakon 2/3 meseca..nikad ne koristim garanciju iz razloga sto ne verujem da mogu da dobijem nove patike..inace, pricam o "original" patikama koje kupujem u nasim poznatim radnjama sportske opreme..

  • Mihajlo

    28. januar 2020 | 17:02

    Isto tamo sam kupio patike, i pukao mi je djon isto samo napred. Reklamirao sam i nisu prihvatili. Napisali su da sam nepravilno nosio patike.. I da su te patike pravljene da predju oko 50 hiljada kilometara i da nije greska proizvodjača nego moja. LJUDI JEDAN SAVET, NEMOJTE KUPOVATI NIŠTA U FERITU!

  • Ela

    28. januar 2020 | 16:55

    Patike su mi pukle nakon 28 dana.Da napomenem da su bile platnene i nošene samo na poslu.Nakon reklamacije dobila sam odgovor da " nisu pravilno održavane". Pa mi nije jasno šta sam to trebala da uradim za nepunih mesec dana nošenja kada je u pitanju "održavanje".

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>